وبینار «دین و پاندمی» با حضور محقق آمریکایی
کد خبر: 3999328
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌کند؛

وبینار «دین و پاندمی» با حضور محقق آمریکایی

وبینار «دین و پاندمی» به همت دانشکده الهیات دانشگاه شهید بهشتی با حضور «جاناتان کی کرین» محقق دانشگاه «اموری» (Emory) آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، این وبینار از سلسله نشست‌های بین‌المللی با موضوع گفت‌و‌گوی ادیان در باب دین و بیمارهای‌ عالم‌گیر است و گروه حکمت، کلام، ادیان و عرفان دانشکده الهیات دانشگاه شهید بهشتی آن را برگزار می‌کند.

این وبینار امروز، 31 شهریورماه ساعت 16:30 تا 18 با محوریت «اخلاق یهودیت و پاندمی» و با حضور «جاناتان کی کرین» محقق اخلاق زیستی و اندیشه یهودی دانشگاه «اموری» (Emory) آمریکا برگزار خواهد شد و جلسه نخست از سلسله نشست‌های دانشکده الهیات دانشگاه شهید بهشتی است.

در این سلسله سخنرانی‌ها، طی 5 جلسه متفکران حوزه‌های دینی یهودیت، مسیحیت، اسلام و بودیسم حضور خواهند یافت و به طرح مواضع کلی دین خود درباره نشست خواهند پرداخت.

جلسه به زبان انگلیسی است و بعد از ارائه سخنرانی، خلاصه‌ای به زبان فارسی ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار در ساعت مقرر می‌توانند به نشانی «https://www.skyroom.online/ch/mmfallah/sbu/l/en» در اسکای روم مراجعه کرده و با وارد‌کردن گزینه مهمان از آن بهره‌مند شوند.

دانشگاه اموری (Emory University) از دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در آتلانتا است. جیمی کارتر، عضو هیئت علمی این دانشگاه است. این دانشگاه در سال ۲۰۲۰ رتبه ۲۱ دانشگاه‌های آمریکا و رتبه ۷۳ را در جهان کسب کرد.

وبینار «دین و پاندمی» با حضور محقق آمریکایی

انتهای پیام
captcha