راهپیمایی اربعین حاصل خون شهداست
کد خبر: 3999390
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
بازنشر توصیه آیت‌الله سیستانی؛

راهپیمایی اربعین حاصل خون شهداست

مرجع عالیقدر شیعه در عراق به موکب‌داران و زائران مراسم پیاده‌روی اربعین امام حسین(ع) توصیه کرده است در شعارها و شعائر خود در مسیر کربلا نام شهدای راه مبارزه با ظلم و تروریسم را زنده کرده و تصاویر آنها را به اهتزاز درآورند.

به گزارش ایکنا به نقل از موازین نیوز، آیت‌الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعه در عراق چندین توصیه برای موکب‌داران و زائران اربعین امام حسین(ع) بیان داشته‌اند که در ادامه بازنشر آن از نظر می‌گذرد.

آیت‌الله سیستانی اعلام کرده است: ما به صاحبان موکب‌ها و کسانی که مجالس عزای حسینی را برگزار می‌کنند، توصیه می‌کنیم که در شعارها و شعائر خود بخش کافی را برای تمجید از رشادت‌های عزیزان ما در میدان‌های نبرد اختصاص دهند، کسانی که امروز آرمان‌های امام حسین(ع) را در واقعه طف(عاشورا) در مبارزه با ظالمان و جانفشانی در مسیر احقاق حق و ابطال باطل، تجسم می‌بخشند.
وی افزوده است: شایسته است که در مسیر پیاده‌روی زائران تا کربلای معلی، تصاویر شهدای صالح ما به اهتزاز درآید و نام آنها ذکر شود تا تصاویر و اسامی آنها در قلب‌ها تازه بماند و همگان به یادآورند که با رشادت‌ها و خون این شهدای شریف است که امروز مؤمنان می‌توانند در راهپیمایی اربعین شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha