دفاع مقدس؛ الگویی تمام عیار از همدلی یک ملت
کد خبر: 3999419
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

دفاع مقدس؛ الگویی تمام عیار از همدلی یک ملت

استاندار یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نه فقط یک جنگِ پایان‌یافته که الگویی تمام ‌عیار از همدلی و گرد هم آمدن یک ملت حول هدف و آرمان مشترک و کوشش بی‌پایان برای رسیدن به آن است.

دفاع مقدس تصویری عزت‌مند از ایرانیان ارائه کردبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در پیامی آورده است:

«دفاع مقدس یادآور مردان و زنانی است که اراده کردند تا از داشته‌ها و ارزش‌های خود حفاظت کنند و از جنگی تاریخی که از آغاز خلقت آدم، میان حق و باطل، عدالت و ستم و آزادی و بردگی وجود داشته، سرفراز بیرون آیند و مایه فخر ایرانیان در سراسر تاریخ گردند.

دفاع مقدس نه فقط یک جنگِ پایان‌یافته که الگویی تمام ‌عیار از همدلی و گرد هم آمدن یک ملت حول هدف و آرمان مشترک و کوشش بی‌پایان برای رسیدن به آن است. الگویی که در همه دوران‌ها در میان ناملایمات و سختی‌ها قابل استفاده است و هر زمان که احساس شود تنها و در محاصره مانده‌ایم، با نگاه به آن می‌توان روحیه‌ای دوچندان گرفت و راه‌های سخت و دشوار را پیمود.

همین دفاع جانانه از کشور و ارزش‌های برآمده از انقلاب مردمی‌اش بود که تصویری عزت‌مند از ایرانیان ارائه کرد تا دوست و دشمن بدانند که این ملت، ایستاده بر بلندای فرهنگ و تمدنش و پشت گرم به ارزش‌های دینی و انسانی‌اش، با همه تنوع قومی و سلیقه‌ای، یک صدا پاسدار هویت خود و نگهبان حقیقت، استقلال و راستی است.

این هفته را که یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های هشت ساله‌ است گرامی می‌دارم، به روح شهیدان و رفتگان آن حماسه درود فرستاده و برای همه جانبازان و رزمندگانی که در میان ما هستند آرزوی سلامت و طول عمر دارم که این کشور همچنان از دمِ گرم آنان نیرو می‌گیرد و به پیش می‌رود».

انتهای پیام
captcha