برگزاری پویش سراسری «به تو از دور سلام» در کرمانشاه
کد خبر: 3999457
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
هم‎‌زمان با اربعین حسینی؛

برگزاری پویش سراسری «به تو از دور سلام» در کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری پویش همگانی «به تو از دور سلام» در استان خبر داد و گفت: هم‌زمان با اربعین حسینی، زیارت اربعین در مساجد و منازل از سوی مردم هم‌زمان قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری پویش سراسری «به تو از دور سلام» در استان هم‌زمان با اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا و به دلیل شرایط موجود امسال بسیاری از علاقه‌مندان از فیض زیارت محروم هستند بر این اساس با راه‌اندازی پویش «به تو از دور سلام» شرایط زیارت از راه دور فراهم شده است.

وی افزود: در قالب برپایی این پویش هم‌زمان با اربعین حسینی، زیارت اربعین در مساجد و منازل از سوی مردم هم‌زمان قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: در مساجدی که قرائت زیارت اربعین انجام می‌شود این آئین در فضای باز و براساس مجوز‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان تصریح کرد: تیم‌های نظارتی سازمان تبلیغات اسلامی با حضور و همراهی کارشناسان علوم پزشکی تا پایان ماه صفر بر حُسن اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در آئین‌های عزاداری این ایام نظارت دقیق دارند.

انتهای پیام
captcha