برپایی نمایشگاه عکس شهدای هنرمند در بروجرد
کد خبر: 3999463
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

برپایی نمایشگاه عکس شهدای هنرمند در بروجرد

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس شهدای هنرمند شهرستان بروجرد در مجتمع فرهنگی و هنری عبدالحسین زرین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برپا شد.

برپایی نمایشگاه عکس شهدای هنرمند بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان،  همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و چهل‌ویکمین سالگرد حمله رژیم بعث عراق به ایران،  امروز، 31 شهریور نمایشگاه عکس شهدای هنرمند شهرستان بروجرد در مجتمع فرهنگی و هنری عبدالحسین زرین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار برپا شد.

در این نمایشگاه، عکس پوسترهایی از شهدای هنرمند شهرستان بروجرد که هر کدام در یکی‌ از رشته‌های هنری فعالیت می‌کردند، جهت آشنایی نوجوانان و جوانان با این شهدا و همچنین گرامیداشت این مجاهدین راه حق که جان خود را نثار دین مبین اسلام کردند، در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری عبدالحسین زرین‌کوب برای بازدید برپا است.

رونمایی از دو عنوان کتاب

همچنین طی مراسمی که امروز در مرکز اسناد و مفاخر بروجرد برگزار شد، کتاب داستان «دیوانه» نوشته سعید فلاحی رونمایی شد.

در این کتاب شش داستان کوتاه با عناوین دیوانه، می‌گذرد اما، یک عاشقانه بی‌پایان، نجات یافته، دخترم کجاست، عید و با موضوع اجتماعی جهت استفاده علاقه‎مندان نوشته شده است.

 سعید فلاحی با تخلص «زانا کردستانی» متولد 1363 کرمانشاه ساکن بروجرد است و این کتاب اولین اثر مستقل وی و پنجیمن کتابی است که از وی چاپ شده است. پیش از این چهار کتاب شعر به‌صورت مشترک با همکاری لیلا طیبی با عناوین چشم‌های تو، گنجشک‌های شهر هم عاشقانه نگاهت می‌کنند، عشق از چشمانم چکه‌چکه می‌ریزد و عشق پایکوبی می‌کند، منتشر کرده است.

همچنین کتاب شعر «لیلایی» اثر لیلا طیبی در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

مجموعه حاضر شامل 94 قطعه شعر هاشور و 26 قطعه شعر هاشور در هاشور است. این شیوه از شعر سپید که آن را بهروز وندادیان در دهه 40 ابداع نمود نوعی شعر نو کوتاه است که در یک پاراگراف خلاصه می‌شود.

لیلا طیبی با تخلص «رها» متولد 1369 نهاوند و ساکن بروجرد است این کتاب اولین اثر مستقل وی و پنجیمن کتابی است که از وی چاپ شده است.

انتهای پیام
captcha