تعطیلی ادارات دولتی استان کربلا به مناسبت اربعین حسینی
کد خبر: 3999606
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

تعطیلی ادارات دولتی استان کربلا به مناسبت اربعین حسینی

استاندار کربلا از تعطیلی ادارات دولتی این استان از امروز پنجشنبه، اول مهر، به منظور خدمت رسانی بیشتر به زائران اربعین خبر داد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری عراق (واع)، استانداری کربلا دیروز چهارشنبه (31 شهریور) در بیانیه‌ای اعلام کرد: به منظور اینکه شهروندان و ادارات امنیتی و خدماتی کربلای معلا بتوانند خدمت رسانی بیشتری به زائران در مراسم اربعین امام حسین (ع) داشته باشند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند، «نصیف جاسم الخطابی» استاندار کربلا اعلام کرد که ادارات دولتی استان از روز پنجشنبه 23 سپتامبر (اول مهر) تعطیل خواهند بود.
 
در این بیانیه ذکر شده است که سازمان های امنیتی، خدماتی، بهداشتی، بانک‌ها و ادارات دست‌اندرکار برگزاری مراسم زیارت اربعین امام حسین (ع)، از این تعطیلی مستثنا خواهند بود.
 
پیش‌تر نیز استانداری نجف اشرف در بیانیه‌ای اعلام کرد که همه ادارات این استان به جز ادارات خدماتی از 26 تا 30 سپتامبر (4 تا 8 مهر) تعطیل خواهند بود.
 
بخش‌های مختلف دولت عراق از جمله نیروهای امنیتی، نظامی و سایر نهادهای مردمی به ویژه سازمان الحشد الشعبی به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین حسینی و تأمین امنیت زائران اربعین بسیج شده‌اند و طرح امنیتی بزرگی نیز با این هدف در دست اجراست.
انتهای پیام
captcha