طرح «ایران یاران جوان» در یزد اجرایی شد
کد خبر: 4000294
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

طرح «ایران یاران جوان» در یزد اجرایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از مشارکت اعضای جوانان و داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر این شهرستان در طرح واکسیناسیون عمومی در قالب اجرای طرح «ایران یاران جوان» خبر داد.

طرح «ایران یاران جوان» در یزد اجرایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر، وهاب نخل‌بند یزدی، رئیس هلال‌احمر شهرستان یزد با اشاره به اجرای طرح ایران یاران جوان اظهار کرد: با شتاب‌گیری واکسیناسیون عمومی و ایجاد مراکز تجمیعی، طی هماهنگی به عمل آمده با مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علم و هنر یزد، مرکز واکسیناسیون تجمیعی سالن ورزشی قائم راه‌اندازی شد که روزانه بیش از 30 نفر از اعضا جوانان هلال‌احمر، پرستاران، پزشکان داوطلب و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در آن مرکز مشغول خدمت‌رسانی به عموم شهروندان هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان یزد گفت: از شروع طرح تاکنون بیش از 15 هزار نفر در این مرکز واکسینه شده و همچنان در دو شیفت صبح و عصر نیروهای جمعیت هلال‌احمر آماده ارائه خدمات به مردم عزیز هستند.

وی با تشکر از همکاری مسئولان و عوامل مرکز بهداشت شهرستان، دانشگاه علم و هنر یزد و نیروی انتظامی افزود: بدون شک همکاری دستگاه‌های مسئول و مراکز دانشگاهی شهرستان در تسریع روند واکسیناسیون و همچنین ایجاد آرامش خاطر شهروندان تأثیرگذار است که خوشبختانه این مهم در مجموعه در حال فعالیت شکل گرفته و خدمت‌رسانی به شکل مطلوب ادامه دارد.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: اعضا جوانان، داوطلب و امدادگران جمعیت هلال‌احمر بزرگترین سرمایه این سازمان مردم نهاد هستند که در مواقع حساس به عنوان بازوان توانمند هلال‌احمر وارد صحنه شده و در ارائه خدمات بشردوستانه و داوطلبانه یاری‌گر هلال‌احمر هستند.

انتهای پیام
captcha