قول رئیس صندوق اعتباری هنر برای پیگیری مطالبات اهالی رسانه
کد خبر: 4000438
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

قول رئیس صندوق اعتباری هنر برای پیگیری مطالبات اهالی رسانه

نشست هم اندیشی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات امروز یکشنبه چهارم مهر در محل صندوق اعتباری هنر برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر قول پیگیری و تحقق مطالبات دادبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر؛ این نشست که با حضور سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، ساسان شیخی رئیس هیئت مدیره، مازیار هوشمند مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزار شد و در خصوص همکاری‌های مشترک میان خانه مطبوعات و صندوق اعتباری هنر و نیز حمایت از فعالیت‌های صنفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به وظیفه ذاتی صندوق در حمایت از فعالان فرهنگی و هنری کشور گفت: نگاه ما در جهت حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در همه بخش‌ها، ارتقای کیفیت خدمات، توسعه و توزیع منطقی و عادلانه‌ منابع و ساماندهی زیرساخت‌های اقتصاد فرهنگ و هنر متمرکز شده است.

پور احمدی در ادامه افزود: در جهت خدمات‌دهی هرچه بیشتر به خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور، تعامل با صنوف فرهنگی و هنری و برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان فرهنگی و هنری در دستور کار برنامه‌های ما قرار دارد.

نمایندگان خانه مطبوعات در دیدار با مدیر‌عامل صندوق اعتباری هنر به بیان مطالبات خود پرداختند. رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در این نشست درخصوص تحقق مطالبات، قول پیگیری داد.

انتهای پیام
captcha