تماس تلفنی زیاد النخاله با خانواده‌های شهدای قدس و جنین
کد خبر: 4000984
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

تماس تلفنی زیاد النخاله با خانواده‌های شهدای قدس و جنین

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی با خانواده‌های شهدای قدس و جنین که به دست نیروهای صهیونیست به شهادت رسیدند، بر ادامه راه این شهدا تأکید کرد.  

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز سه‌شنبه با خانواده شهدای فلسطینی که دو روز پیش به دست نیروهای رژیم صهیونیستی در روستاهای بدو و بیت عنان در قدس و همچنین روستای برقین در جنین به شهادت رسیدند، تلفنی گفت‌وگو کرد.
 
النخاله ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهدا تأکید کرد: خون این شهدا که خاک فلسطین را سیراب کرد، چراغی است که راه را برای آزادسازی مقدسات مسلمانان روشن و آتش جنگ علیه اشغالگران را شعله‌ور تر  خواهد کرد.
 
النخاله خطاب به خانواده‌های این شهدا افزود: فرزندان شما با خون خود هزینه دین و میهن را پرداختند و راهی که آنها دنبال کردند، راه آزادگانی بود که ذلت و تسلیم در برابر ظلم را نمی‌پذیرند.
 
شایان ذکر است که اسامه یاسر صبح و یوسف محمد صبح، از مبارزان سرایا القدس در روستای برقین جنین و همچنین احمد زهران، محمود حمیدان و زکریان بدوان، از اعضای گردان‌های شهید عزالدین قسام، در روستاهای بدو و بیت عنان در قدس اشغالی، دو شب پیش در درگیری با اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیدند.
انتهای پیام
captcha