استقرار 7 هزار رزمنده حشد الشعبی در نجف برای تامین امنیت مراسم 28 صفر
کد خبر: 4002620
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

استقرار 7 هزار رزمنده حشد الشعبی در نجف برای تامین امنیت مراسم 28 صفر

حشد الشعبی عراق اعلام کرد که 7 هزار رزمنده این سازمان برای تامین امنیت مراسم سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) در نجف اشرف و پیرامون آن مستقر شده‌اند.

استقرار 7 هزار رزمنده الحشد الشعبی در نجف برای تامین امنیت مراسم 28 صفربه گزارش ایکنا به نقل از موازین نیوز، سازمان حشد الشعبی، امروز اعلام کرد که 7 هزار رزمنده این سازمان در تامین امنیت مراسم سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) در نجف اشرف مشارکت دارند.

حسین العیساوی، معاون رئیس ستاد حشد الشعبی در تاکید کرد: 7 هزار نیروی حشد الشعبی در نجف اشرف و پیرامون آن برای تامین امنیت مراسم الروز رحلت پیامبر اعظم (ص) مستقر شده‌اند.

وی افزود: سازمان حشد الشعبی در ماه جاری و ماه گذشته که شاهد برپایی مراسم اربعین حسینی بودیم همه ظرفیت‌های خود را برای تامین امنیت مسیر راهپیمایی زائران و امنیت عتبات عالیات به کار گرفته است و در مراسم اربعین که بیش از 17 میلیون زائر حضور داشتند، حشد الشعبی در تامین امنیت این مراسم بسیار موفق عمل کرد.

العیساوی گفت: حشد الشعبی در تامین امنیت مراسم 28 صفر در نجف اشرف و پیرامون آن و مناطقی که می‌تواند تهدید امنیتی باشد، از نیروهای ستاد عملیات فرات میانی این سازمان کمک گرفته است و به لطف پروردگار هیچ نقص امنیتی تاکنون رخ نداده است.

این فرمانده الحشد الشعبی تاکید کرد: علاوه بر 7 هزار رزمنده الحشد الشعبی که در نجف و پیرامون آن مستقر هستند، نیروهای مهندسی نظامی و اطلاعات این سازمان هم برای تامین امنیت مراسم 28 صفر مشارکت دارند.

بر اساس تقویم عراق فردا چهارشنبه 28 صفر در این کشور است و زائران زیادی تاکنون خود را به نجف اشرف و حرم مطهر امیر المومنین علی(ع) رسانده‌اند تا رحلت حضورت رسول اکرم(ص) و سبط بزرگوار ایشان را تسلیت گویند.

در همین حال نیروهای ارتش عراق امروز در جریان عملیات علیه بقایای تروریست‌های تکفیری در استان دیالی در شرق عراق و هم مرز با ایران، مواضع تروریست‌ها را در هم کوبیدند. منابع امنیتی اعلام کردند که در این عملیات ۸ عنصر تکفیری داعش شناسایی و بازداشت شدند.

انتهای پیام
captcha