شرکت اماراتی؛ نخستین دارنده گواهی حلال آرایشی در منطقه
کد خبر: 4003055
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

شرکت اماراتی؛ نخستین دارنده گواهی حلال آرایشی در منطقه

شرکت لوازم آرایشی مستقر در دبی تبدیل به اولین برند در میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شده است که توانسته گواهینامه‌ حلال دریافت کند.

به گزارش ایکنا به نقل از Arabian Busines، با افزایش تقاضای مصرف محصولات بهداشتی و پایدار، بازار لوازم آرایشی دارای گواهینامه حلال به طور تصاعدی در حال رشد است. این فرصتی بوده که شرکت تجاری لوازم آرایشی میکیاجی (Mikyajy) مستقر در دبی از آن استفاده کرده است.

این شرکت که 20 سال پیش راه اندازی شد با وجود اینکه با قوانین حلال مطابقت داشت، اما سال گذشته تصمیم گرفت تلاشی طولانی را برای دریافت گواهینامه حلال انجام دهد. دریافت این گواهی به معنای حلال بودن همه مراحل تولید محصول است.

جیم راگزدِیل (Jim Ragsdale) معاون مدیرعامل میکیاجی می‌گوید: تحقیقات نشان می‌دهد که بازار لوازم آرایشی حلال به سرعت در حال گسترش است و انتظار می‌رود در 10 سال آینده پنج برابر شود. این چیزی است که ما می‌خواهیم برای آن آماده باشیم.

بر اساس تحقیقات انجام شده، بازار جهانی لوازم آرایشی حلال در سال 2020 به ارزش 74.7 میلیارد دلار رسید و انتظار می‌رود 6.4 درصد در طول سال‌های 2021 تا 2026 رشد کند.

رگزدیل گفت: ما قبلاً با محصول لاک ناخن برای گرفتن گواهی حلال تلاش کردیم. بنابراین وقتی فهمیدیم که این کار چقدر به نفع ما است، تصمیم گرفتیم گواهی حلال را  برای کل فرایند بگیریم.

انتهای پیام
captcha