هشدار خطیب مسجدالاقصی درباره حکم دادگاه رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4003095
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

هشدار خطیب مسجدالاقصی درباره حکم دادگاه رژیم صهیونیستی

شیخ عکرمه صبری به رژیم اسرائیل نسبت به عواقب تجاوزاتش علیه مسجد الاقصی هشدار داد و خواستار حمایت از این مسجد شریف شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی، در واکنش به تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی درباره اجازه به صهیونیست‌ها برای عبادت در مسجدالاقصی گفت: طمع ورزی‌های آنان پایانی ندارد و این تجاوز حقی را برای رژیم اشغالگر ایجاد نخواهد کرد. زیرا دادگاه این رژیم صلاحیت صدور چنین حکمی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه حکم دادگاه رژیم صهیونیستی تجاوز جدیدی علیه مسجدالاقصی است، اظهار کرد: مسجدالاقصی شریف‌تر و والاتر از آن است که در برابر چنین حکم‌هایی سر فرود آورد.

صبری تصریح کرد: حکم دادگاه اسرائیل بخشی از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی است که صهیونیست‌ها سال‌هاست در حال برنامه‌ریزی آن هستند و تلاش می‌کنند که مرحله به مرحله آن را اجرا کنند و هربار که شکست می‌خورند، بارها و بارها تلاش می‌کنند و برای تحقق اهداف تجاوزکارانه خود علیه مسجدالاقصی از تلاش خود دست نمی‌کشند.

وی ضمن هشدار به رژیم اسرائیل نسبت به عواقب این تجاوزات، از سازمان‌های بین‌المللی خواستار انجام مسئولیت خود نسبت به مسجدالاقصی شد.

دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس اخیرا حکمی صادر کرده است که نماز و عبادت صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی را مجاز دانسته و تاکید کرده است که این کار تا زمانی که در سکوت برگزار شود قانونی است و جرم محسوب نمی‌شود.
 
انتهای پیام
captcha