احضار خطیب مسجدالاقصی به مرکز اطلاعات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4003604
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

احضار خطیب مسجدالاقصی به مرکز اطلاعات رژیم صهیونیستی

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز، 18 مهر با حمله به منزل خطیب مسجدالاقصی، او را به مرکز اطلاعات این رژیم احضار کردند.  

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، نیروهای اشغالگر صهیونیست صبح امروز به منزل شیخ عکرمه صبری در قدس اشغالی حمله کرده و او را برای بازجویی به مرکز اطلاعات این رژیم در قدس غربی احضار کردند.
 
شیخ صبری در این باره به الجزیره گفت که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی به منزل او حمله کرده و بدون هیچگونه دلیلی به وی اعلام کردند که تا قبل از ظهر امروز برای انجام تحقیقات در مرکز اطلاعاتی شرکت المسکوبیه واقع در قدس غربی حضور یابد.
 
عکرمه صبری این اقدام را تحریک عمدی و دخالت در امور مسجدالاقصی توصیف کرد.
 
وی احضار خود را در پی مواضع علنی او علیه تصمیم جدید رژیم صهیونیستی برای مجوز دادن به یهودیان افراطی جهت حضور و انجام  نماز صامت در مسجد الاقصی دانست.
 
شیخ صبری روز گذشته در سخنانی ضمن هشدار نسبت به ارائه مجوز به یهودیان برای برگزاری نماز صامت (در سکوت) در مسجدالاقصی، تأکید کرد که نماز صامت گام اسرائیل برای تحمیل حاکمیت کامل خود بر صحن‌های مسجدالاقصی و اجرای سیاست تقسیم زمانی این مسجد است.
 
وی تأکید کرد که این امر تصمیمی متجاوزانه علیه مسجدالاقصی و تمامی مسلمانان جهان است به ویژه که این حکم بی‌اعتبار است زیرا از سوی دادگاهی صادر شده که در این زمینه صلاحیت ندارد.
 
صبری از همه مسلمانان خواست تا به وظیفه خود در حمایت از محل معراج پیامبر گرامی اسلام(ص) عمل کرده و همه ملت‌های اسلامی بر حکام خود فشار آورده و آنان را برای جلوگیری رژیم صهیونیستی از تجاوزات مستمر علیه مسجدالاقصی مجبور سازند.
انتهای پیام
captcha