فراخوان تجمع نمازگزاران در سالروز میلاد پیامبر(ص) در مسجدالاقصی
کد خبر: 4005750
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

فراخوان تجمع نمازگزاران در سالروز میلاد پیامبر(ص) در مسجدالاقصی

خطیب مسجدالاقصی از تمام مسلمانان خواست تا سه‌شنبه هفته جاری به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) خود را به مسجدالاقصی برسانند.  

به گزارش ایکنا به نقل از روزنامه اردنی القدس، شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی و رئیس هیئت عالی اسلامی قدس اظهار کرد: بر مسلمانان واجب است که سالروز میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) را برای حضور در مسجدالاقصی و اقامه نماز در این مسجد و مشارکت در مراسم مدیحه‌سرایی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر(ص) و همچنین حضور در کلاس‌های درس این مسجد، فرصت را غنیمت بشمارند.
 
صبری تأکید کرد: هر زن و مرد مسلمان باید سیره شریف پیامبر اسلام(ص) را مطالعه کند چرا که شامل گفتارها، رفتارها و مواضع گرانبهای پیامبر اکرم(ص) است و باید به این سیره گرانقدر در تمامی مراحل زندگی اقتدا کرد.
 
وی به این مناسبت خوش یمن، از امت اسلامی و عربی خواست تا تمام تلاش خود را برای وحدت صفوف در جهت حمایت از مسجدالاقصی به کار بندند و از املاک وقفی و مقدسات دینی در شهر قدس و فلسطین محافظت کنند. همچنین با حملات جهانی که در جهت مقابله با دین اسلام و جلوگیری از آموزه‌های والای این دین که بر اساس میانه‌روی، عدالت، کرامت، رحمت، تسامح و احترام به عقاید دیگران است، انجام می‌گیرد مقابله کرده و به درگیری‌‌های مذهبی و ایجاد تفرقه میان مسلمانان بسیاری از کشورها پایان دهند.
 
گفتنی است، سه‌شنبه 27 مهر، مصادف با 12 ربیع‌الاول 1443 هجری قمری و به روایت اهل سنت، سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) است.
انتهای پیام
captcha