نمایشگاه مشاغل خانگی در یزد برپا می‌شود
کد خبر: 4003713
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

نمایشگاه مشاغل خانگی در یزد برپا می‌شود

مسئول اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی استان در اسفندماه سال جاری و در محل نمایشگاه‌های استان خبر داد.

نمایشگاه مشاغل خانگی در یزد برپا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، فریبا آيت‌اللهی، مدير كارآفرينی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، امروز، 18 مردادماه در جلسه هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی به منظور برگزاری نمايشگاه مشاغل خانگی در استان اظهار کرد: در مشاغل خانگی تفکیک جنسیتی وجود ندارد و زنان و مردان می‌توانند با توجه به مهارت خود در خانه، نه تنها برای خود بلکه برای سایر اعضای خانواده شغل ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه می‌توان در کنار خانواده و همراه با مراقبت از فرزندان، در محیط آرام، راحت و امن خانه مشغول به کار و کسب در آمد شد، استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده و ایجاد زمینه‌های کار خانوادگی را از دیگر مزیت‌های مشاغل خانگی برشمرد.

محمد زارع، مسئول اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان یزد نیز از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی استان در اسفندماه سال جاری و در محل نمایشگاه‌های استان خبر داد و یادآور شد: تاریخ و زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه متعاقباً اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود در اين جلسه‌ در خصوص نحوه و تعداد متقاضی غرفه، تاريخ و هزينه‌های برگزاری اين نمايشگاه بحث و تبادل نظر شد. همچنین ضمن بررسی و نحوه انجام حمايت مالی شركت شهرک‌های صنعتی استان از متقاضيان پيشنهاد شد، شركت‌های تعاونی موفق و بزرگ شناسایی شده و در صورت امكان حامی مالی برگزاری اين نمايشگاه شوند.

انتهای پیام
captcha