برگزاری دوره مجازی معارف اسلامی در سوئیس
کد خبر: 4004058
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

برگزاری دوره مجازی معارف اسلامی در سوئیس

مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) سوئیس برای برگزاری دوره مجازی معارف اسلامی فراخوان داد.

به گزارش ایکنا، در فراخوان مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) سوئیس آمده است: با یاری خداوند متعال، مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) در سوئیس در تلاش است با بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخل جمهوری اسلامی ایران گامی مؤثر را در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ اهل‌بیت(ع) بردارد تا علاقه‌مندانی که به دلایل مختلفی همچون محدودیت‌های زمانی، مکانی، اقتصادی و ... امکان و فرصت شرکت در دوره‌های رسمی را ندارند، بتوانند از گنجینه معارف ناب قرآن و احادیث اهل‌ بیت(ع) برخوردار شوند.

این مرکز بدین منظور دوره‌هایی با موضوعات متنوع اخلاقی، اعتقادی، تربیتی، خانوادگی، تفاسیر قرآن، شرح ادعیه بدون نیاز به حضور فیزیکی فراگیران، برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

مخاطبانی که تمایل به آشنایی با معارف اسلامی دارند، می‌توانند این فرصت را مغتنم شمرده و از محتوای این دوره‌ها که به وسیله اساتید توانمند حوزه و دانشگاه و در قالب جلسات درسی مشخصی ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها باید تا 20 اکتبر 2021 (28 مهرماه) با ارائه مشخصات از طریق تماس تلفنی با مرکز اسلامی با شماره «0763645388-0445862523» و یا ارسال ایمیل به نشانی «ahlebeyt@hotmail.com» نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

جلسات این دوره قرار است به صورت مجازی روزهای یکشنبه از ساعت 14 تا 16 برگزار شود.

انتهای پیام
captcha