تزریق واکسن کرونا به بیش از 46 میلیون ایرانی/ 1869 نفر بستری طی 24 ساعت
کد خبر: 4004375
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

تزریق واکسن کرونا به بیش از 46 میلیون ایرانی/ 1869 نفر بستری طی 24 ساعت

وزارت بهداشت از تزریق واکسن کرونا به ۴۶ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵۰۱ نفر خبر داد و اعلام کرد: هزار و ۸۶۹ نفر طی شبانه روز گذشته به دلیل کرونا بستری شده‌اند.

تزریق واکسن کرونا به بیش از 46 میلیون ایرانی/ 1869 نفر بستری طی 24 ساعت

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۴۶ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵۰۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۰ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۸۸۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶۷ میلیون و ۲۹ هزار و ۳۸۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۹۱۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و از دیروز تا امروز ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به پنج میلیون و ۷۲۹ هزار و ۷۸۵ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۸۱ نفر رسید و خوشبختانه تاکنون پنج میلیون ۲۴۹ هزار و ۹۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

پنج هزار و ۱۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۳۳ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۸۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هفت شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۸ شهر در وضعیت زرد و ۸۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha