150 برنامه قرآنی و دینی در نمین برگزار شد
کد خبر: 4004487
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

150 برنامه قرآنی و دینی در نمین برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین، گفت: 150 برنامه فرهنگی، تبلیغی، مذهبی، دینی و قرآن در شهرستان نمین اجرا و با هدف ترویج کمک‌های مومنانه 3 هزار بسته معیشتی نیز در مناطق محروم این شهرستان توزیع شده است.

رضازاده//150 برنامه قرآنی و دینی در نمین برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین شامل رحیم‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین، 20 مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: 150 برنامه فرهنگی، تبلیغی، مذهبی، دینی و قرآن در شهرستان نمین، با همکاری هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی و قرآنی، اجرا و با هدف ترویج کمک‌های مومنانه 3 هزار بسته معیشتی نیز در مناطق محروم این شهرستان توزیع شده است.

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی، برنامه‌های فرهنگی و دینی در مناطق مختلف شهری و روستای نمین برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین، ادامه داد: 60 روضه خانگی در شهرستان نمین برگزار شده  که هیئت‌های مذهبی بانوان در برپایی روضه‌های خانگی نقش ویژه و اساسی دارند.

رحیم‌پور ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای ۴ مرحله کمک مومنانه با مشارکت هیئت‌های مذهبی و خیرین و مردم نوع دوست شهرستان نمین و اجرای طرح کمک‌های مومنانه با هدف دستگیری از نیازمندان جزو اهم مواردی بوده که سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با جدیت در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام
captcha