کش و قوس‌های احداث خانه جوان در یزد
کد خبر: 4005541
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

کش و قوس‌های احداث خانه جوان در یزد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به تعیین تکلیف خانه جوان گفت: اکنون این خانه در محلی تاریخی واقع در بلوار بسیج قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با رفع موانع نسبت به ساخت در زمین مشخص شده اقدام کنیم.

کش و قوس‌های احداث خانه جوان در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، امروز، 24 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خوشبختانه استان یزد توانست در حوزه ورزش‌های همگانی و در پنج سال متوالی جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: تاکنون اقدامات خوبی در ورزش همگانی و همچنین بخش ورزش بانوان و ادارات غیرورزشی در استان صورت گرفته اما کافی نیست.

شریعتی از تکمیل و بهره‌برداری 80 طرح نیمه تمام ورزشی در استان خبر داد و گفت: اکنون 58 طرح نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد. البته 16 طرح شامل زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی در مناطق مختلف استان در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از زمان حضورم به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تلاشمان بر ارتقاء جایگاه این اداره کل در تمامی بخش‌ها بوده که خوشبختانه با همکاری و تلاش همکاران توانستیم مسیر رو به رشدی را طی کنیم.

علی محمد شیخی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این نشست در پاسخ به سوال ایکنا در زمینه احداث خانه جوان و بلاتکلیفی این خانه از سال 95 تاکنون گفت: با توجه به اینکه زمین این محل باید از طرف راه و شهرسازی به ورزش و جوان داده شود لذا پیگیری لازم همواره صورت گرفته اما در محلی که مورد انتظار بود، این اقدام صورت نگرفت و در محلی دیگر واقع در بلوار فلسطین برای ساخت خانه جوان زمین مشخص شد که امیدواریم با پیگیری‌های مستمری که صورت می‌گیرد بتوانیم در سال جاری اقدامات لازم برای سند و کددار کردن این پروژه انجام دهیم. 

وی ادامه داد: هر چند اکنون خانه تاریخی واقع در بلوار بسیج تأمین و تجهیز شد و مورد استفاده خانه جوان یزد قرار گرفت، امیدواریم با ساخت محل جدید، این خانه بتواند به نحو احسن به تشکل‌های منتخب جوانان خدمت‌رسانی کند.

شیخی عمده مشکلات جاری در اجرای طرح‌های ورزشی را مشکلات اقتصادی ناشی از تورم و اعتبارات مدت‌دار اسناد خزانه ذکر کرد و گفت: خوشبختانه بیشتر طرح‌های ورزشی استان به همت و با مشارکت خیران آماده بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام
captcha