برنامه‌های بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل تا میلاد نبوت
کد خبر: 4005590
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

برنامه‌های بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل تا میلاد نبوت

مسئول اجرایی تبلیغات مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) به تشریح برنامه‌های این مؤسسه در بازه زمانی سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) تا میلاد نبوت پرداخت.

فاطمه صباری، مسئول اجرایی تبلیغات مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با ایکنا، به تشریح برنامه‌های دهه امامت تا میلاد نبوت پرداخت و گفت: جمعه، 23 مهر مصادف با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) برنامه‌های قرائت دعای ندبه، آل یس، عهد، زیارتنامه امام حسن عسکری(ع)، کارگاه با موضوع زندگانی امام حسن عسکری(ع)، برنامه بیان خاطرات وصایای شهدا دفاع مقدس و مدافع حرم توسط نوجوانان و قرائت زندگینامه شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی برگزار شد.

وی ادامه داد: شنبه، 24 مهر نیز جشن امامت امام زمان(عج) با عنوان یلدای انتظار و هفتمین مسابقه یلدای انتظار به صورت مجازی برگزار شد، این مسابقه در رشته‌های نقاشی، کاردستی، حفظ شعر با موضوع امام زمان(عج) و جشن امامت، ارسال عکس از جشن‌های خانگی و خانوادگی و تزیین منزل، پخت کیک به مناسبت 1183 سال امامت صاحب الامر امام زمان(عج)، ساخت کلیپ یا سایر آثار دیجیتالی با موضوع  حضرت امام زمان(عج)، ارسال عکس با سربند و....ویژه امام زمان(عج) برگزار شد و آثار برگزیده به نشانی https://chat.whatsapp.com/LGEwBBhU15q7L1cpKmHjvj در واتساپ به نمایش درمی‌آید.

صباری اظهار کرد: بسته‌های فرهنگی در اماکن مذهبی و تفریحی شامل دعای هفتم امام سجاد(عج) و توصیه حضرت امام خامنه‌ای و اطلاعیه‌هایی با عناوین امر به معروف و نهی از منکر، تربیت، فرزندآوری و ... توزیع شد، این برنامه به دلیل استقبال تا پایان مهر تمدید شد.

مسئول اجرایی تبلیغات مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل با اشاره به برنامه‌های فردا دوشنبه، 26 مهرماه 1400 نیز عنوان کرد: برنامه پیاده‌روی خانوادگی از منازل به طرف مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) با حضور نونهالان و نوجوانان، ویژه‌برنامه شب میلاد پیامبراکرم(ص) و حضور مسئولان و اعضای مرکز در برنامه‌های جشن سطح شهرستان در بقاع متبرکه و مساجد از برنامه‌های این روز است.

وی افزود: سه‌شنبه، 27 مهر نیز مراسم جشن، قرائت قرآن کریم، دعای توسل، زیارتنامه پیامبر اکرم(ص)، کارگاه با موضوع فضایل پیامبر اکرم(ص)، احکام و پذیرایی با حضور بانوان و قرآن‌آموزان و در چهارشنبه، 28 مهرماه نیز برنامه جشن افتتاحیه کلاس‌های نونهالان قرآن‌آموز با حضور مسئولان مرکز و والدین نونهالان برگزار می‌شود.

صباری با اشاره به برنامه‌های گروه نونهالان در این روز اظهار کرد: قرائت قرآن کریم، همخوانی، کارگاه صحیفه سجادیه توسط کمک مربیان، ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزشی نونهالان در فضای مجازی، اهدای گل و بسته‌های فرهنگی به نونهالان در این روز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در پنجشنبه، 29 مهرماه 1400 نیز برنامه چله قرائت قرآن کریم، چله زیارت عاشورا ویژه شهدا به صورت مجازی برگزار می‌شود، جمعه، 30 مهرماه نیز برنامه قرائت قرآن کریم، دعای ندبه، عهد، زیارتنامه آل یس، کارگاه با موضوع شناخت خاندان پیامبر اکرم(ص)، قرائت وصیتنامه شهدا، احکام و پذیرایی برگزار می‌شود.

صباری اظهار کرد: شنبه، اول آبان‌ماه نیز برنامه مولودی پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اجرا می‌شود، یکشنبه، دوم آبان‌ماه 1400 نیز ویژه‌برنامه قرائت قرآن کریم و زیارتنامه پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، کارگاه الگوهای رفتاری پیامبر اکرم با جوانان، هدیه به اسمای محمد، مصطفی، صادق ... و برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در استان اصفهان، آران و بیدگل، خیابان شهدا، معراج ۷ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha