برگزاری مرحله کشوری آزمون معارفی جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان
کد خبر: 4005946
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

برگزاری مرحله کشوری آزمون معارفی جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان

مرحله کشوری آزمون معارفی سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان از صبح امروز با حضور 500 نفر از راه یافتگان به این مرحله در 9 رشته آغاز شد.

سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان از اواخر هفته گذشته و با داوری و ارزیابی آثار راه‌یافته به مرحله کشوری در بخش‌هایی همچون ادبی، هنری، پژوهشی، هنری و ... آغاز شد.

از روز 24 مهرماه نیز مسابقات در بخش آوایی ادامه یافت و امروز 26 مهرماه آزمون مرحله کشوری بخش معارفی در ۹ رشته به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

بر همین اساس این آزمون با حضور 500 نفر از راه‌یافتگان به این مرحله در رشته‌های احکام، آشنایی با احادیث، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین(ع)، پرسمان معارفی، سبک زندگی اسلامی، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

مراحل دانشگاهی و استانی این بخش از جشنواره نیز طی ماه‌های گذشته و در دو فصل بهار و تابستان برگزار شد و نفرات برتر مراحل مقدماتی به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

این آزمون از ساعت 10 صبح امروز 26 مهرماه آغاز شد و شرکت‌کنندگان از طریق نشانی http://elearning.cfu.ac.ir/ در این آزمون حضور یافتند.

مرحله کشوری آزمون بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان شامل چهل پرسش چهارگزینه‌ای و دو پرسش تشریحی است.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات روز 28 مهرماه به صورت نیمه حضوری و نیمه مجازی در دانشگاه فرهنگیان قزوین و به منظور معرفی و تجلیل از نفرات برتر برگزار خواهد شد. نفرات برتر این دوره از مسابقات در یک رقابت انتخابی با برگزیدگان دوره سی و دوم این جشنواره که طی ماه‌های آینده برگزار می‌شود به سی و ششمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی وزارت علوم برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha