آغاز فعالیت هیئت انتخاب سوگواره عاشورایی تصویر دهم
کد خبر: 4006012
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

آغاز فعالیت هیئت انتخاب سوگواره عاشورایی تصویر دهم

با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره عاشورایی تصویر دهم فعالیت هیئت انتخاب آغاز شد.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری سوگواره فیلم‌ کوتاه تصویر دهم، امسال نزدیک به 290 فیلم‌کوتاه در قالب‌های مستند، داستانی یا انیمیشن از اقصی نقاط ایران به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

این رویداد توسط موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان و با حمایت و مشارکت عتبه مقدسه حسینی (ع) با هدف اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی به‌عنوان یک رویکرد مذهبی، ملی و فرهنگی برگزار می‌شود. امسال از 28 استان کشور و 61 شهر این آثار ارسال شده است.

حامد جوادزاده، محمدرضا مصباح، یاسین حجازی، محمدحسین پویانفر و جعفر الادیب از اعضای هیئت انتخاب سوگواره تصویر دهم، تمامی آثار دریافتی را بررسی و سپس انتخاب خواهند کرد. آثار منتخب پس از رای هیئت انتخاب برای داوری نهایی و همچنین اکران عمومی و آنلاین در ایران و کربلا ارسال خواهند شد.

«سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویر دهم» با هدف محوری اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی و با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر برگزار می‌شود. در دومین «سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویر دهم» به انتخاب هیئت داروان متشکل از مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی و نیما جاویدی به سه نفر برتر تندیس، لوح تقدیر و به ترتیب جوایز نقدی شامل 5سکه‌، چهار سکه و سه‌سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد. علاوه بر آن به پنج فیلم برگزیده منتخب آرا مردمی نیز لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر از اخبار، فرآیند برگزاری، قوانین و شیوه‌نامه‌ این سوگواره ‌می‌توانند علاوه بر مراجعه به صفحات مجازی سازمان جوانان راه ایمان، به نشانی @Javanane_Rahe_Iman با شماره تلفن 09109234234 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha