زنگ خطر موج ششم کرونا در کرمانشاه
کد خبر: 4006148
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

زنگ خطر موج ششم کرونا در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ثبات روند بیماری کرونا در استان، گفت: در برخی شهرستان‌ها نشانه‌هایی از افزایش بیماری به چشم می‌خورد که زنگ خطری برای ورود استان به پیک ششم است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمودرضا مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز، ۲۶ مهرماه در نشستی در ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا، اظهار کرد: در برخی شهرستان‌های استان نشانه‌هایی از افزایش بیماری به چشم می‌خورد که می‎‌تواند زنگ خطری برای ورود استان به پیک ششم باشد.

وی افزود: وضعیت بیماری در استان سیر نزولی دارد، اما در چند روز گذشته این روند ثابت مانده است.

مرادی تصریح کرد: آخرین آمار موارد بستری بیماران کرونایی طی شبانه روز گذشته ۸۷ نفر بیمار مثبت بستری و ۱۴۹ بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با مرگ ۳ کرمانشاهی دیگر از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۲ هزار و ۶۷۱ نفر رسید.

وی اظهار کرد: واکسیناسیون مهم‌ترین عامل در کنترل بیماری است و از مردم می‌خواهیم برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

مرادی در پایان به آماری از بیماران بستری و ترخیص شده پس از بهبود از مراکز درمانی در استان اشاره کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری و ۱۷۸ نفر پس از بهبود ترخیص شدند.

انتهای پیام
captcha