اقدامات چشمگیر آیت‌الله تسخیری در مسیر وحدت مثال‌زدنی است
کد خبر: 4006300
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
معاون بین الملل حماس:

اقدامات چشمگیر آیت‌الله تسخیری در مسیر وحدت مثال‌زدنی است

معاون بین‌الملل حماس در افتتاحیه سی وپنجمین کنفرانس وحدت اسلامی تأکید کرد: اقدامات چشمگیر آیت‌الله تسخیری در مسیر وحدت مثال‌زدنی است و امیدواریم که بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم.

به گزارش ايكنا؛ «خلیل حیه»، معاون بین‌الملل حماس، امروز، 27 در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی ضمن تبریک به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) گفت: خداوند متعال و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) همواره ما را به وحدت اسلامی و تقوا که منبع اصلی وحدت است دعوت کرده است.

وی با  قدردانی از پشتیبانی همیشگی  رهبر انقلاب اسلامی از مسئله وحدت افزود: اقدامات چشمگیر آیت‌الله تسخیری در مسیر وحدت مثال‌زدنی است و امیدواریم که بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم، خداوند روح ایشان را قرین رحمت بفرماید.

خلیل حیه ادامه داد: اصول کلی دین همه ما یکی است و آن را قبول داریم؛ اگرچه اختلافات جزئی وجود دارد اما نباید اشتراکاتمان را که طبیعتا بسیار بیشتر است فراموش کنیم، بلکه  باید برای وحدت هرچه تمام تر به یکدیگر یاری برسانیم.

وی تأکید کرد: امروز امت اسلامی دچار تفرقه شده است و دشمنان تلاش می‌کنند ثروت ما را به تاراج ببرند و ظلم و طغیان را در بلاد اسلامی گسترش دهند و  از این مسئله نهایت استفاده را ببرند.

معاون بین‌الملل حماس همچنین بیان کرد: امروز امت اسلامی قبل از هر چیز به اتحاد نیاز دارد و ما وظیفه داریم با هرآنچه که باعث ایجاد تفرقه می‌شود از جمله تروریسم مبارزه کنیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین منطقه‌ای که امروز استکبار بیش از حد به آن ظلم می‌‌کند فلسطین است، رژیم صهیونیستی این منطقه ارزشمند و قبله اول مسلمانان را مورد هدف قرار داده است تا بتواند بر امت اسلامی مسلط شود؛ بنابراین ما باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم و بدانیم که با هم برادریم و باید در مقابل  دشمن مستکبر ایستادگی کنیم.

خلیل حیه با تأکید بر اینکه استقرار و ثبات در منطقه با وحدت به وجود می‎آید، ادامه داد: وظیفه ما مسلمانان است که با همدلی و همیاری یکدیگر این رژیم منحوس را از خاکمان بیرون کنیم، چرا که همه مستضعفان و مظلومان برادر ما هستند و اگر مشکلی برای دیگری به وجود آید باید به کمک آنها بشتابیم.

معاون بین‌الملل حماس در پایان گفت: امیدواریم که در آینده نزدیک این کنفرانس را در قدس شریف برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha