ثبت‌نام جشنواره «امتنان از کارگران» در کرمانشاه آغاز شد
کد خبر: 4006435
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

ثبت‌نام جشنواره «امتنان از کارگران» در کرمانشاه آغاز شد

ثبت‌نام سی و سومین جشنواره «امتنان از کارگران» در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ثبت‌نام سی و سومین جشنواره «امتنان از کارگران» همزمان با سراسر کشور از ۲۷ مهرماه آغاز و تا ۲۶ آبان آغاز شد.

اداره کار و رفاه امور اجتماعی استان همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان کرمانشاه کرده و تمام کارفرمایان واحد‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به کارگران و گروه‌های کار نمونه در سامانه امتنان اقدام کنند.

جشنواره امتنان هر سال با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه و به‌منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.
تمام کارگران، گروه‌های کار و بنگاه‌های اقتصادی استان از بخش‌های مختلف اقتصادی «صنعت، کشاورزی و خدمات» می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق پورتال جشنواره امتنان به نشانی http//emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند.

انتخاب و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می‌پذیرد که برگزیدگان در مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان در استان‌ها و در سطح کشور تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha