دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی بیانیه گام دوم انقلاب در جهاد دانشگاهی لرستان تشکیل می‌شود
کد خبر: 4006669
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی بیانیه گام دوم انقلاب در جهاد دانشگاهی لرستان تشکیل می‌شود

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با تأکید بر اینکه دانشگاه شتاب‌دهنده توسعه کشور است، گفت: دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی بیانیه گام دوم انقلاب در جهاد دانشگاهی لرستان تشکیل می‌شود.

دانشگاه شتاب‌دهنده توسعه کشور است / برجستگی نقش دانشجویان در بیانیه گام دومبه گزارش ایکنا از لرستان، امین سلاحورزیان، رئیس جهاددانشگاهی لرستان در نشست «نقش‌آفرینی دانشجویان در توسعه کشور» با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب که امروز، ۲۸ مهرماه به اهتمام سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان به‌دنبال دسیسه برای انقلاب بودند از طرفی انقلاب به‌عنوان گسترش و معرفی ارزش‌ها در جهان بود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مسیر پیشرفت و توسعه کشور را مشخص کرده است، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به کل مردم است اما تأکید ایشان به نقش دانشجویان و دانشگاه برجسته است.

سلاحورزیان با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب و در بحث علم و دانش دانشجویان باید جهاد علمی ایجاد کنند‌، ادامه داد: مقوله دیگر بیانیه گام دوم انقلاب معنویت است که اگر علم و دانش در کنار معنویت نیاید نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان عدالت‌محوری، جلوگیری از نفوذ استکبار، مبارزه با فساد را از دیگر محورهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: سبک زندگی و استقلال نیز از مؤلفه‌های اصلی بیانیه رهبری است کمااینکه کارنامه 40 ساله نشان می‌دهد که توانستیم مستقل باشیم و استقلال کشور را حفظ کنیم.

وی با تأکید بر لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه‌ها، ادامه داد: جهاددانشگاهی لرستان آمادگی برگزاری نشست‌های تخصصی در جهت هم‎فکری و تلاش برای توسعه انقلاب با بهره‌گیری از ظرفیت دانشجویان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب را دارد.

انتهای پیام
captcha