آیین اختتامیه کنفرانس وحدت با حضور رئیس مجلس برگزار می‌شود
کد خبر: 4007194
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸
عصر امروز در مرکز همایش‌های صدا و سیما؛

آیین اختتامیه کنفرانس وحدت با حضور رئیس مجلس برگزار می‌شود

آیین اختتامیه سی‌و‌پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی عصر شنبه با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، بعد از 5 روز کاری و برگزاری نشست‌های حضوری و وبیناری، بعد از ظهر امروز، شنبه 1 آبان‌، با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌و‌سیما به پایان می‌رسد.

سخنرانی مهمانان خارجی و داخلی از جمله؛ حامد کرزای، شیخ احمد بدرالدین حسون، آیت‌الله صالحی مدرس، آیت‌الله مصطفی محقق داماد، مولوی عبدالحمید زهی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد کلب نقوی، ماموستا عبدالسلام کریمی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن نقوی و حجت‌الاسلام و المسلمین بی‌آزار شیرازی، از جمله برنامه‌های اختتامیه کنفرانس وحدت است.

همچنین در این مراسم ضمن تجلیل از تعدادی از شخصیت‌های تقریبی، مقالات برگزیده سی‌و‌پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی معرفی و در بیانیه پایانی قرائت می‌شود.

یادآور می‌شود همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح روز یکشنبه دوم آبان‌ماه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

همچنین، این دیدار طبق ضوابط و آئین‌نامه‌های ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در حالی از روز سه شنبه 27 مهر، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد که در این دوره شاهد سخنرانی‌ ۱۷ نفر از شخصیت‌های برجسته در ۴ جلسه بودیم و در مجموع ۲۳۰ مهمان شامل ۵۲ مهمان بین‌المللی از ۱۶ کشور و ۱۸۰ مهمان از داخل کشور در کنفرانس حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha