شاخصه‌های اخلاقی پیامبر رحمت(ص) تبیین شد
کد خبر: 4007949
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
به همت مرکز مجازی قرآن یاوران؛

شاخصه‌های اخلاقی پیامبر رحمت(ص) تبیین شد

مراسم جشن ولادت پیامبر اکرم(ص) با موضوع تبیین شاخصه‌های اخلاقی ایشان از سوی مرکز مجازی قرآن یاوران جامعةالقرآن برگزار شد.

به گزارش ایکنا، جشن میلاد پیامبر رحمت(ص) با موضوع تبیین ویژگی‌ها و شاخصه‌های اخلاقی ایشان از سوی مرکز مجازی قرآن یاوران مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) برگزار شد.

بنابر گفته منیر روحی، مسئول روابط عمومی این مؤسسه «این محفل با حضور مجازی مدیر جامعة‌القرآن و معاونین مؤسسه و مسئولان و اساتید شعب و حضور ۱۶۳ حافظ کل قرآن و با مشارکت شعب اندیشه و زینبیه(س) تهران برپا شد».

طی این مراسم، محمدحسین رضایی، قاری خردسال از شعبه حجتیه تهران به اجرای برنامه پرداخت و در ادامه نیز محمدهادی اختصاصی و محمدصالح ابراهیمی، مداحان نوجوان از شعبه رشت و البرز به صورت زنده به اجرای مولودی‌خوانی پرداختند. سپس قطعاتی از سخنرانی شهید حسن تهرانی مقدم و شهید احمد کاظمی، همراه با برش‌هایی از سخنرانی علمای بزرگ درباره فضایل پیامبر مهربانی‌ها و همچنین امام جعفر صادق(ع) در قالب کلیپ پخش شد.

همچنین طی این مراسم، اسامی سه نفر از شرکت‌کننده در مسابقه «شرح حدیثی از امام صادق(ع)، درباره نماز شب» با محوریت سخنان مقام معظم رهبری که در ابتدای جلسه درس خارج فقه مورخ ۹۸/۱۱/۱۴ بیان کردند، اعلام شد و از آنها با اهدای کارت هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام
captcha