تجلیل از برگزیدگان جشنواره حفظ و مفاهیم مهد قرآن چالدران
کد خبر: 4009048
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

تجلیل از برگزیدگان جشنواره حفظ و مفاهیم مهد قرآن چالدران

طی مراسمی از برگزیدگان جشنواره حفظ و مفاهیم قرآن و آیات موضوعی مهد قرآن چالدران استان آذربایجان غربی با اعطای هدیه تجلیل شد.

مهد قرآن چالدرانبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، کبری شریف‌زادگان، مدیر مهد قرآن شهرستان چالدران آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره قرآنی، فرهنگی با محوریت حفظ و مفاهیم قرآن و آیات موضوعی با حضور حفاظ و خانواده‌های شیعه و اهل‌  سنت خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از ۲۶ تا ۲۹ مهرماه با استقبال حافظان و خانواده‌ها برگزار شد، افزود: مسابقه حفظ و مفاهیم جزء ۳۰ قرآن ویژه نوجوانان، حفظ سوره‌های کوتاه ویژه مقطع سنی زیر هفت سال و حفظ موضوعی آیات قرآن و کتابخوانی ویژه بزرگسالان و خانواده‌های قرآن‌آموزان برگزار شد.

هدایا و جوایز برگزیدگان جشنواره قرآنی در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام محمدزاده، امام‌جمعه چالدران و دیگر مسئولان فرهنگی شهر چالدران اعطا شد.

یادآوری می‌شود، مهد قرآن شهرستان چالدران از سال ۱۳۷۳ با مجوز دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن فعالیت‌های آموزشی قرآن را با محوریت حفظ قرآن همراه با تدبر آغاز کرد و قریب به سه دهه فعالیت، دو هزار قرآن‌آموز را در گروه‌های سنین مختلف تحت آموزش قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha