فهم آسان قرآن از طریق بازی‌ + دانلود
کد خبر: 4009143
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

فهم آسان قرآن از طریق بازی‌ + دانلود

نرم‌افزار آموزش ترجمه قرآن در قالب بازی بهترین فرصت برای کسانی است که وقت کافی ندارند و به‌دنبال یک روش ساده و کاربردی برای لذت بردن از قرآن کریم هستند. این نرم‌افزار با روشی آسان و با استفاده از روش‌های آموزش از طریق بازی‌واره به شما یاد‌ می‌دهد چگونه قرآن را یادبگیرید و از خواندن آن لذت ببرید.

فهم آسان قرآنبه گزارش ایکنا، روان‌شناسان بر این باورند که وقتی آموزش همراه با بازی و سرگرمی باشد، کودکان و حتی بزرگسالان اشتیاق بیشتری برای یادگیری دارند. حال اگر این آموزش فراگیری قرآن در قالب بازی باشد قطعاً یادگیری قرآن را برای کسانی که مشتاق به آن هستند، آسان‌تر می‌کند. بازی‌های قرآنی فرایند تکرار، تمرین و مرور را برای فرد متنوع و مفرح می‌کند و آموزش را دلپذیرتر و رضایت‌بخش‌تر خواهد کرد.

نرم‌افزار آموزش ترجمه قرآن در قالب بازی موبایلی، ترجمه ۷۰ درصد قرآن را به شما آموزش می‌دهد. این برنامه موبایلی با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی و با بکارگیری روش‌های جذاب آموزش قرآن از طریق بازی‌واره آموزش می‌دهد. این برنامه فرصتی را برای کسانی که وقت کافی ندارند و به دنبال یک روش ساده و کاربردی برای لذت بردن از قرآن کریم هستند فراهم کرده است.
 
از طریق این برنامه شما با روشی آسان و با استفاده از روش‌های گیمیفیکیشن یا همان آموزش از طریق بازی‌واره، یاد می‌گیرید که چطور قرآن رو یاد بگیرید و از خواندن آن لذت ببرید. «بازی قرآنی» درواقع برنامه‌ای سرگرم‌کننده، اما آموزشی است که هم مناسب نوجوانان و هم بزرگسالان است؛ لذا اگر دوست دارید ترجمه و مفاهیم قرآن را به صورتی متفاوت، آسان، کاربردی، جذاب و سرگرم‌کننده یاد بگیرید، این برنامه می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.
 
آموزش قرآن از طریق بازی‌واره+ دانلود

محتوای این نرم‌افزار بر اساس ۹ جلد کتاب آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم نوشته مسعود وکیل، پیاده‌سازی شده است. در این نرم‌افزار جذاب با گذراندن درس‌های کوتاه قرآنی در این حوزه پیشرفت خواهید کرد؛ لذا براساس لغات پرکاربرد، توانایی ترجمه قرآن و درک مفاهیم آن را پیدا می‎کنید تا بدون شرکت در کلاس‌های حضوری و صرف زمان زیاد، فهم خود از قرآن کریم را تقویت کنید.
آموزش قرآن از طریق بازی‌واره+ دانلود

نرم‌افزار «بازی قرآنی» ویژگی‌های متمایزی ازجمله نوآوری در آموزش زبان قرآن، استفاده ازتصاویر مختلف و متنوع برای یادگیری بهتر، یادگیری به صورت صوتی و تصویری، طراحی ساده و کاربرپسند، امکان امتحان تعیین سطح، دارای محتوای طبقه‌بندی شده و اصولی، طراحی شده توسط کارشناسان قرآنی و ادبیات عرب، همراه با بازی‌های مختلف برای تثبیت آموزش‌ها است.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha