آزادی ۶۵۰ زندانی جرایم غیرعمد لرستان با کمک خیرین
کد خبر: 4009810
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
مدیرکل زندان‌های لرستان خبر داد:

آزادی ۶۵۰ زندانی جرایم غیرعمد لرستان با کمک خیرین

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به افزایش مشارکت خیرین در آزادی زندانیان، گفت: ۶۵۰ زندانی جرایم غیرعمد لرستان با کمک خیرین آزاد شدند.

عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‌های لرستان، امروز، دهم آبان در دیدار با استاندار لرستان، اظهار کرد: انتظار جامعه از دادگستری و نیروی انتظامی اجرای عدالت و تامین امنیت است و ماحصل فعالیت‌‌های دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی در محیطی به نام زندان است.

وی با اشاره به اینکه آنچه که در راس امور زندان‌ها مورد توجه قرار گرفته امنیت زندان‌ است، افزود: مجموعه زندان‌های استان متشکل از ۹ مرکز بازپروری، اصلاح و تربیت است کمااینکه در خصوص بهداشت زندان‌های استان، از شیوع ویروس کرونا هیچ یک از زندانیان مستقر در زندان‌های استان به کرونا مبتلا نشده و در حال حاضر زندانیان و کارکنان زندان‌ها هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.

کشوری با اشاره به اینکه در طرح سند تحول قضایی ماموریت ویژه سازمان زندان‌ها برای اصلاح و تربیت مجرمین رویکرد خانواده‌محور است که با پیگیری‌های به عمل آمده تعداد قابل توجهی از خانواده زندانیان ساماندهی شدند، ادامه داد: با کمک خیرین لرستان ۶۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد لرستان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های لرستان اشتغال درون زندان‌ها را از دیگر اولویت‌های این اداره‌کل برشمرد و با اشاره به اینکه با ایجاد اشتغال تا حدودی دغدغه امنیت و معیشت خانواده زندانی برطرف می‌شود، اضافه کرد: مشكل آب شرب بهداشتی، پسماند فاضلاب و تكميل پروژه تصفيه‌خانه زندان مركزی از چالش‌های اداره‌کل زندان‌های لرستان هستند که نیازمند مساعدت مسئولان ارشد استان است.

انتهای پیام
captcha