بهترین راه ارائه دین عمل به اخلاقیات دینی است
کد خبر: 4009831
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

بهترین راه ارائه دین عمل به اخلاقیات دینی است

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه همه پیام و زیبایی‌های دین اخلاق است، گفت: متاسفانه برخی تنها راه ارائه دین را در تبلیغ دستورات دینی می‌بینند در حالی که بهترین راه ارائه دین عمل به اخلاقیات دینی است.

حجت الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 10 آبان‌ماه، در حسینیه مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید آیت الله قاضی(ره) تبریز با بیان اینکه همه پیام و زیبایی‌های دین اخلاق است، گفت: متاسفانه برخی تنها راه ارائه دین را در تبلیغ دستورات دینی می‌بینند در حالی که بهترین راه ارائه دین عمل به اخلاقیات دینی است.

وی با بیان اینکه شهدا از گذرگاه معرفت و اخلاق به این مقام رسیدند، افزود: معرفت از طریق عمل به اخلاقیات اسلامی به دست می آید.

شعبانی، افزود: یکی از راههای لذت بردن از زندگی عمل به این اخلاقیات است و حتی اگر پیامبر گرامی اسلام هم گرفتار تند خویی می شد مردم از اطرافش پراکنده می شدند.

مدیر کل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه شهدا به قله‌های معرفت دست پیدا کردند، عنوان کرد: شهدا حتی بعد از رفتن از این دنیا هم کارهای بسیار بزرگی انجام می دهند.

وی به نقل از همسر شهید علیپور اظهار کرد: همسر شهید علیپور بعد از شهادت وی را در خواب می‌بیند و از شهید ناراحت می‌شود که شهید علیپور در جواب همسرش می‌گوید این روزها سرمان در حلب شلوغ است و تا چهل روز بعد کمی مشغول هستیم که درست بعد از چهل روز خبر آزادسازی حلب می رسد.

شعبانی با بیان اینکه هیچ چیز در این عالم اتفاقی نیست، خاطرنشان کرد: شهدایی مانند شهید حججی با جان خود حقانیت اسلام و انقلاب را ثابت کردند.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مردم عاشق مسئولان و افرادی می شوند که ساده زیست باشد و برای اسلام و آنها خالصانه کار کند که این خصوصیات را باید از مجالس شهدا درس بگیریم.

انتهای پیام
captcha