برگزاری تجمع بزرگ یوم الله ۱۳ آبان در اردبیل
کد خبر: 4009867
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

برگزاری تجمع بزرگ یوم الله ۱۳ آبان در اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، به‌صورت اجتماع محدود در شهیدگاه اردبیل برگزار خواهد شد.

یوم الله ۱۳ آبانحجت‌الاسلام حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور روز تاریخی و سرنوشت‌ساز در ایام پیروزی انقلاب اسلامی است که حوادث متعددی در این روز رخ داده است.

وی بیان کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که در این روز امت اسلامی به ویژه گروه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی با سر دادن شعارهای انقلابی سعی می‌کنند تا انزجار و نفرت خود را از ایادی کفر و نظام استبدادی نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی برای دومین سال متوالی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان به صورت محدود و در مکان شهیدگاه اردبیل برگزار خواهد شد تا شاهد قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی و اعلام انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط امت اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام باقری تاکید کرد: در این روز تاریخی ابعاد گسترده‌ای از خیانت‌ها و شیطنت‌های آمریکای جنایت‌کار و همدستان آن‌ها برای ملت ایران آشکار شد و دانشجویان پیرو خط امام توانستند با تسخیر لانه جاسوسی اسناد و مدارک آشکاری را از دخالت‌های آمریکا در مسائل داخلی ایران برملا کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما امروز به رغم تهدیدها و توطئه‌های رنگارنگ استکبار جهانی در اوج عزت و عظمت است و در یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه، بار دیگر انزجار خود را از استکبار و حمایتمان را از نظام اسلامی نشان خواهیم داد تا همه دنیا بفهمند که این ملت از مسیر امام، شهدا و آرمان بلند انقلاب اسلامی خسته و مأیوس نشده است.

حجت‌الاسلام باقری به شکسته شدن هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و درس عبرت برای وابستگان منطقه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: امروز ابهت پوشالی آمریکا در منطقه شکسته شده و همه می‌دانند که دیگر دوران قلدرمعابی و زورگویی ایادی کفر به پایان رسیده و در نقطه مقابل عزت، استقلال و عظمت کشورها در سایه پشتیبانی و حمایت مردم نقطه عطف در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به حساب می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در یوم‌الله ۱۳ آبان امسال نیز به رغم شرایط کرونایی و محدودیت حضور آحاد جامعه در راهپیمایی، تلاش بر این است تا اعلام انزجار عمومی از سردمداران کفر انجام شده و پیمان و عهد مجدد با راه و آرمان بلند شهدا بسته شود.

انتهای پیام
captcha