پیام مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش همزمان با روز دانش‌ آموز
کد خبر: 4010642
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

پیام مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش همزمان با روز دانش‌ آموز

میکائیل باقری به مناسبت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز استکبارستیزی پیام تبریک صادر کرد.

روزدانش‌آموزبه گزارش ایکنا، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به مناسبت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی پیامی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:


«بسم الله الرحمن الرحیم
«فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ وَلا تَطغَوا إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصيرٌ »
پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن و همچنین کسانی که با تو به‌سوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند) و طغیان نکنید، که خداوند آنچه را انجام می‌دهید می‌بیند. (سوره مبارکه هود، آیه ۱۱۲)

۱۳ آبان همواره یادآور مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار علیه رژیم منحوس پهلوی و حامیان آن به ویژه آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی است و به‌حق پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانش‌آموزانی که دل در گرو آموزه‌های وحیانی قرآن، عترت و نماز داشتند با اقتدا به موسای زمان، حضرت امام خمینی(ره)، طومار استعمار را در هم پیچیدند و امروز  نیز در گام دوم انقلاب به تأسی از شهید سلیمانی‌ها، شهیدفهمیده‌ها، شهید لند‌ی‌ها و ... در راه حفظ و پاسداری از کیان ایران اسلامی زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی و حکومت عدل جهانی مهدوی  هستند.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبارستیزی با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب به ویژه ۳۶۰۰۰ شهید دانش‌آموز و ۵۰۰۰ شهید فرهنگی این روز را به همه دانش‌آموزان عزیز، فرهنگیان فرهیخته و ملت فهیم ایران تبریک عرض کرده؛ عهد می‌بندیم با همه قوا در جهت تحقق و ترویج اخلاق و معنویت که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان دو موضوع جهت‌دهنده همه حرکت‌های فردی و اجتماعی و نیاز اصلی جامعه به شمار رفته است، تلاش کنیم.
رجاء واثق دارم که شما دانش‌آموزان عزیز با روحیه آزادگی، ایثارگری، مقاومت واستکبارستیزی برخاسته از آموزه‌های وحیانی و راهگشای قرآن کریم و سیره اهل‌بیت(ع) کشور عزیزمان را در برابر همه تهدیدها، تحریم‌ها و عملیات روانی دشمنان را خنثی خواهید کرد.
امید است با تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و با نصب‌العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) با بصیرت دینی و انقلابی در راستای اعتلای فرهنگ سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز ضمن حفظ و صیانت از دستاوردهای آرمان‌های انقلاب اسلامی زمینه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را فراهم سازیم.

انتهای پیام
captcha