اولین همایش منطقه‌ای «رایحه» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4010874
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

اولین همایش منطقه‌ای «رایحه» در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری اولین همایش منطقه‌ای «رایحه» با محوریت «گام دوم انقلاب اسلامی ـ گسترش فرهنگ عفاف و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی» در کردستان خبر داد.

عبید رستمی، مدیرکل ارشاد کردستانعبید رستمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اولین همایش منطقه‌ای «رایحه» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به زودی در این استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش منطقه‌ای «رایحه» با محوریت «گام دوم انقلاب اسلامی ـ گسترش فرهنگ عفاف و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی» خبر داد و افزود: گستره اجرایی همایش با تأکید بر کیفیت محتوای آثار و بضاعت علمی، منطقه‌ای شامل استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان و کردستان تعیین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از انتصاب کامل گلباغی به عنوان قائم مقام دبیر همایش منطقه‌ای رایحه بیان کرد: امیدواریم در اجرای این همایش منطقه‌ای با جذب مشارکت حداکثری مسئولان و بخش خصوصی بتوانیم براثرگذاری هرچه بیشتر این همایش و ارتقای جایگاه علمی آن بکوشیم.

وی با تأکید بر همکاری و تعامل لازم با دبیر و دبیر اجرایی همایش، مشارکت‌کنندگان همایش و مراکز علمی و دانشگاهی جهت حضور آثار با کیفیت معمول ادامه داد: زمان برگزاری این همایش همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان روز سوم آذرماه اعلام شده است.

رستمی افزود: همایش «رایحه» با محوریت «گام دوم انقلاب اسلامی ـ گسترش فرهنگ عفاف و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی» در قالب سه نشست(پانل تخصصی) مبانی فقهی و حقوقی عفاف و حجاب، پیشینه تاریخی حجاب و عفاف در فرهنگ اسلامی ـ ایرانی و سواد رسانه‌ای عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این همایش علمی یادآور شد: برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در بخش جنبی همایش، اکران فیلم کوتاه و اجرای نمایش خیابانی موضوعی، تجلیل از مبلغان و مروجان حجاب و عفاف منطقه اجرایی همایش، تشکیل ستاد اجرایی همایش از برنامه‌های جنبی این همایش خواهد بود.

انتهای پیام
captcha