سند توسعه قرآنی البرز رونمایی می‌شود
کد خبر: 4010952
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
تا پایان آبان‌ماه جاری؛

سند توسعه قرآنی البرز رونمایی می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اینکه سند توسعه قرآنی استان تا پایان آبان‌ماه جاری رونمایی می‌شود، گفت: تدوین این سند راهنمای معینی در مسیر ترویج و تبیین آموزه‌های قرآنی است.

سند توسعه قرآنی البرز

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم و در حال پیگیری در زمینه تقویت باورهای ایمانی و آرمانی مردم البرز تدوین سند توسعه قرآنی استان است.

وی افزود: در راستای توسعه فرهنگ قرآنی و ترویج آموزه‌های دینی بر مبنای اصول ایمانی، سند توسعه قرآنی استان البرز آماده و تا پایان آبان‌ماه رونمایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این سند به اهتمام جهاددانشگاهی استان و تیم کارشناسان تهیه و تدوین شده است، گفت: تدوین سند توسعه قرآنی البرز راهنمای معینی در مسیر ترویج و تبیین آموزه‌های قرآنی است که بُعد عملیاتی آن در قالب این سند توسعه‌ای محقق می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد البرز بیان کرد: البرز در تمام بخش‌ها و رشته‌های فرهنگی و قرآنی دارای استعدادهای بسیاری است که در صورت فراهم شدن بستر لازم برای شکوفایی این استعدادها شاهد جهش در این بخش خواهیم بود و تدوین این سند راه روشنی برای برنامه‌ریزان و مجریان فراهم می‌کند تا براساس آن راهبردهای لازم را عملیاتی کنند.

حسینی در پایان با تأکید بر اینکه قطعا تدوین سند توسعه قرآنی البرز نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها را در این حوزه شناسایی می‌کند، گفت: این سند به منزله نقشه‌ راه است و فضای قرآنی استان را ترسیم کرده است که شامل اهداف کلان، راهبردها، آسیب‌ها، چالش‌ها، فرصت و نقاط قوت فعالیت‌های قرآنی است.

انتهای پیام
captcha