اعلام میزان حمایت‌های مالی بنیاد بقیة‌الله(عج) از مراکز قرآنی
کد خبر: 4011045
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵

اعلام میزان حمایت‌های مالی بنیاد بقیة‌الله(عج) از مراکز قرآنی

میزان حمایت‌های مالی سال 1400 بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) از مراکز و مجموعه‌های فرهنگی، قرآنی و فرهنگی اعلام شد.

قرآنبه گزارش ایکنا، میزان مساعدت و حمایت‌های مالی سال 1400 بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) از مراکز و مجموعه‌های فرهنگی، قرآنی و فرهنگی اعلام شد.

مساعدت نقدی به میزان 10 میلیون ریال، مساعدت غیرنقدی به میزان 20 میلیون ریال، مشارکت در اجرای طرح‌های فرهنگی حداکثر 10 میلیون ریال، وام قرض‌الحسنه ویژه مراکز فرهنگی به میزان 50 میلیون ریال در 12 قسط، وام قرض‌الحسنه ویژه اعضا به میزان 10 میلیون ریال در 10 قسط، توزیع مواد غذایی به میزان 10 میلیون ریال، توزیع پوشاک به میزان 30 میلیون ریال، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان به میزان چهار میلیون ریال و تولید و چاپ کتاب به میزان حداکثر 16 میلیون ریال بخشی از مجموع حمایت‌های این مجموعه را از مراکز قرآنی شامل می‌شود.

همچنین وام قرض‌الحسنه جهت چاپ کتاب به میزان 200 میلیون ریال، تأسیس قرض‌الحسنه کانونی به تناسب نوع فعالیت، آموزش مهارت‌های مهارتی حداقل هفت میلیون ریال، گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و انقلابی حدود 24 میلیون ریال و اهدای کتاب به کتابخانه مراکز حداکثر 10 میلیون ریال نیز از جمله تسهیلاتی است که از سوی این بنیاد به مراکز قرآنی اعطا می‌شود.

یادآور می‌شود، بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) مؤسسه‌ای مردمی در استان اصفهان است که در سال ۱۳۷۸ از سوی تعدادی از طلاب و دانشجویان تأسیس شده و هدف از تأسیس آن، حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است. فعالیت‌های این بنیاد زیر نظر هیئت‌مدیره انجام می‌شود.

این مؤسسه با تأمین منابع مالی از سوی مردم، این منابع را به سمت فعالیت‌های فرهنگی سوق می‌دهد. در طول سال‌هایی که از تأسیس این مؤسسه گذشته، راهبردهای مختلفی برای آن تعریف و فعالیت‌های متنوعی بر اساس این راهبردها طراحی شده و در حال اجراست.

این مرکز در اصفهان، خیابان کاوه، خیابان دکتر باهنر، ابتدای خیابان آیت‌الله خادمی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha