مساعدت به مؤسسات قرآنی مشارکت‌کننده با طرح «خورشید هشتم»
کد خبر: 4062487
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

مساعدت به مؤسسات قرآنی مشارکت‌کننده با طرح «خورشید هشتم»

مؤسسات قرآنی که به مناسبت دهه کرامت در طرح «خورشید هشتم» بنیاد فرهنگی بقیةالله(عج) اصفهان شرکت کنند، مشمول دریافت مساعدت ویژه می‌شوند.

طرح خورشید هشتمبه گزارش ایکنا، مراکز و کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی که به مناسبت دهه کرامت در طرح «خورشید هشتم» بنیاد فرهنگی بقیةالله(عج) اصفهان شرکت کنند، مساعدت ویژه دریافت خواهند کرد.

از مشخصات و ویژگی‌های برنامه‌های اجرایی می‌توان به آشنایی با زندگی و شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، اولویت گروه سنی 10 تا 30 سال، ابتکار و نوآوری در برگزاری برنامه‌ها و اجرا در بازه زمانی 11 خرداد تا 21 خردادماه 1401 اشاره کرد.

اول تیرماه 1401 نیز مهلت ارسال گزارش‌ها تعیین شده است، مبلغ حمایتی نیز متناسب با حجم و کیفیت برنامه‌های اجرایی پرداخت می‌شود.

تولید محتوا با موضوع دهه کرامت در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه محتوایی و هنرهای تجسمی، برگزاری جشن و مراسم به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برپایی ایستگاه صلواتی به‌صورت منطقه‌ای، فضاسازی و تبلیغات محیطی، راه‌اندازی کاروان شادی، برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی کاروان زیارت امام رضا(ع) یا حضرت معصومه(س) ویژه زیارت اولی‌ها، همایش ادبی با موضوع امام رضا‌(ع)، حضرت معصومه‌(س) و دهه کرامت، تکریم بقاع متبرکه و امامزادگان، برگزاری پویش ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری جشن دختران آفتاب و عیادت از کودکان سرطانی بسته پیشنهادی به مؤسسات جهت اجرا در این ایام است.

علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از این مزایا می‌توانند با شماره‌ 03133383821 تماس بگیرند یا به بنیاد به نشانی اصفهان، خیابان کاوه، خیابان دکتر باهنر، ابتدای خیابان آیت‌الله خادمی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha