الازهر: مردم عراق با حفظ وحدت در برابر نیات خبیث دشمنان بایستند
کد خبر: 4011383
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

الازهر: مردم عراق با حفظ وحدت در برابر نیات خبیث دشمنان بایستند

الازهر ضمن محکوم کردن حادثه گزارش شده از سوء قصد به جان نخست‌وزیر عراق، از مردم این کشور خواست با حفظ وحدت خود، در برابر نیات خبیث دشمنان بایستند.

به گزارش ایکنا به نقل از موازین نیوز، نهاد الازهر با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکوم کردن سوء قصد به جان مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق بر همبستگی کامل با عراق و حمایت از آن علیه آنچه امنیت و ثبات این کشور را تهدید می‌کند، تأکید کرد.

الازهر در این بیانیه از توده‌های مردم عراق خواسته است متحد شوند، منافع عراق را پیش ببرند، در مقابل دشمنان آن بایستند و فرصت را از کسانی که نیات خبیث دارند و خیر این کشور بزرگ عربی را نمی‌خواهند، سلب کنند.

الازهر از درگاه خداوند متعال خواست عراق را از هر بدی و شری در امان بدارد و آن را از نعمت امنیت، ثبات و شکوفایی برخوردار کند.

ستاد امنیتی عراق از حمله پهپادی به منزل نخست‌وزیر عراق خبر داد و به دنبال آن موجی از محکومیت‌ها از طرف شخصیت‌ها و گروه‌های داخلی و مقامات خارجی به راه افتاد.

در همین حال گروه‌های نزدیک به معترضان علیه نتیجه انتخابات بر لزوم تشکیل کمیته فنی متخصص برای شناسایی ابعاد و جزئیات این حادثه و عواملی که در آن دخیل بوده‌اند، تاکید کردند.

برخی نیز این حادثه را نمایشی ساختگی برای منحرف کردن نگاه‌ها از سمت فاجعه تیراندازی نیروهای امنیتی عراق به سمت معترضان در تظاهرات جمعه گذشته بغداد دانستند.

انتهای پیام
captcha