مسابقات قرآن بخش بزرگسالان وزارت دفاع برگزار شد + عکس
کد خبر: 4012513
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
امروز؛

مسابقات قرآن بخش بزرگسالان وزارت دفاع برگزار شد + عکس

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان (آقایان شاغل و نیروهای وظیفه) و سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و بانوان شاغل به ترتیب به میزبانی سازمان صنایع الکترونیک ایران و سازمان صنایع دفاع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان(آقایان شاغل و نیروهای وظیفه) و سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و بانوان شاغل به ترتیب، امروز، 21 آبان‌ماه به میزبانی سازمان صنایع الکترونیک ایران و سازمان صنایع دفاع برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تعداد 110 نفر از بانوان شاغل و 300 نفر از همسران کارکنان و 280 نفر از آقایان شاغل و نیروهای وظیفه با هم به رقابت پرداختند که با قضاوت بیش از 50 نفر از داوران ممتاز برپا شد.

براساس این گزارش در بخش آقایان شاغل و نیروهای وظیفه، رشته قرائت تحقیق با قضاوت عباس امام‌جمعه در بخش تجوید، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا، محمد عباسی در بخش صوت و محسن یاراحمدی در بخش لحن انجام شد، رشته قرائت ترتیل با همراهی محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید، حسین اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتدا، صالح اطهری‌فرد در بخش صوت و علی‌اکبر حنیفی در بخش لحن برگزار شد.

گزارش تصویری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان وزارت دفاع

همچنین رشته اذان نیز با قضاوت اسماعیل عاکفی در بخش تجوید، حمیدرضا احمدی‌وفا در بخش صوت و محمد پورعاشوری در بخش لحن برپا شد و داوران رشته حفظ نیز در بخش حسن حفظ با حسین طرقی، محمدمهدی بحرالعلوم و حجت‌الله میرزایی، بخش تجوید با حسین دهقانی‌زاده، مهدی غلام‌نژاد و محمدحسن موحدی، بخش وقف و ابتدا با مهدی سیف، احمد زرنگار و داوود تک‌فلاح، بخش صوت با علی فربین، نصرت‌الله حسینی و حمیدرضا نصیری و بخش لحن با حسن ربیعیان، حسین ملکشاهی و مسعود نوری همراه بود.

مسابقات قرآن وزارت دفاع

در بخش بانوان شاغل و همسران، قضاوت رشته تحقیق و ترتیل در بخش تجوید با معصومه عباسی‌نظری و مرجان نیاورانی، صوت با اعظم الوندی و زهرا بهاری، لحن با زینب آقایی و هاجر اسوار و وقف و ابتدا با فرشته مسجدی و فاطمه شریفی برگزار شد و قضاوت رشته حفظ را در بخش حسن حفظ زهرا صریحی‌نژاد، منصوره سرمدی و فاطمه شیرازی، در بخش وقف و ابتدا، حوریه عقبایی، هاجر حیدری و مریم تقی‌زاده، در بخش تجوید اعظم الماسی، محبوبه کاتب و فاطمه ابراهیمی، در بخش صوت ایمان صحاف، شیما چنگی و سکینه جعفرزاده و در بخش لحن نجات صحاف، زهره مقدسی و مریم امیریوسفی عهده‌دار بودند.

مسابقات قرآن وزارت دفاع

این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل، اذان(ویژه آقایان شاغل و نیروهای وظیفه)، درک مفاهیم و نکات تفسیری براساس تفسیر نمونه جزء 21 (در مقطع بانوان شاغل و همسران) و تفسیر جزء 24 (در مقطع نیروهای شاغل و وظیفه) در دو سطح یک و دو(به صورت همزمان و برخط از طریق سامانه های آزمون ساز) برگزار شد.

طی جلسه با حضور معاونان فرهنگی ادارات نصر، تنزیل، بشیر و شفا مقرر شد تا از نفرات برتر این دوره از مسابقات در قالب مجمع حافظان و قاریان قرآن کریم وزارت دفاع پنجشنبه، 27 آبان‌ماه به میزبانی اداره بشیر تجلیل شود.

مسابقات قرآن وزارت دفاع

یادآوری می‌شود، نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی وزارت از میان 500 شرکت‌کننده مرحله مقدماتی در سطح صنایع، رده‌ها، گروه‌ها و ادارات، منتخب شده‌اند و نفرات منتخب به مسابقات قرآن نیروهای مسلح اعزام می‌شوند. در حاشیه این مراسم مسئولان وزارت دفاع چون حجت‌الاسلام ابراهیمی، معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع از فرایند برگزاری این دوره از مسابقات بازدید کردند.

همچنین رقابت گروه فرزندان دختر و پسر کارکنان نیز هفته گذشته، 14 آبان‌ماه به میزبانی هوافضا و سازمان صنایع دریایی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha