تلاوت قرآن بر سر مزار علیرضا فتحی‌پور + فیلم
کد خبر: 4012679
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

تلاوت قرآن بر سر مزار علیرضا فتحی‌پور + فیلم

احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی در سفر به همدان با حضور بر سر مزار مرحوم علیرضا فتحی‌پور، پژوهشگر قرآنی، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد.

تلاوتی بر سر مزار علی‌رضا فتحی‌پور + فیلمبه گزارش ایکنا، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم و مدیر اسبق رادیو قرآن با انتشار ویدیویی کوتاه از حضورش بر سر مزار مرحوم علیرضا فتحی‌پور، مجری‌کارشناس قرآنی و مدیر اسبق گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن، ضمن قرائت فاتحه‌ای برای ایشان با اشاره به اینکه باید قدر چنین افرادی را تا زنده هستند، بدانیم، گفت: متاسفانه سال گذشته ایشان را از دست دادیم و جایشان بسیار خالی است و هیچکس هم نخواهد توانست جای ایشان را پر کند. برای همیشه این سرمایه قرآنی، فرهنگی و هنری از دست ما رفت.

وی در ادامه و بر سر مزار مرحوم فتحی‌پور آیات ۱۰۷ و ۱۰۸ از سوره کهف و همچنین آیات ۲۸ تا آخر سوره فجر را تلاوت کرد.
 
مرحوم فتحی‌پور، ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۹ پس از تحمل یک دوره طولانی رنج ناشی از بیماری در ۴۸ سالگی، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به لقاء‌الله پیوست. پیکر این فعال خدوم قرآنی در میان هنرمندان شهیر همدان و در کنار پدر و همسر مرحومش آرام گرفت.
او حافظ کل قرآن بود و در کارنامه کاری خود، کارشناس‌مجری برنامه «ترنم آیات» «راز آسمان»، «راز آفرینش» و ... در رادیو قرآن، برنامه «به رنگ خدا» در رادیو ایران، مجری‌کارشناس برنامه «اردیبهشت» شبکه چهار سیما، مجری‌کارشناس برنامه‌های قرآنی «بشارت»، «به سوی ظهور» و همچنین برنامه تلویزیونی «روز خدا» را داشت.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۱۶:۳۶
0
10
روحش شاد و یادش گرامی مرد بسیار بزرگوار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۷
واقعا خدا رحمتش کنه و با خوبان عالم محشور بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۷
0
7
من در برنامه زندگی پس از زندگی با ایشون آشنا شدم. قبلش هیچ آشنایی با ایشون نداشتم. اصلا نمیشناختمشون.
خیلی از سبک زندگی و دیدگاهشون خوشم اومد. اینکه با قرآن انس داشتن در کنار کارهای معنوی، کارهای این دنیاشون هم به نحو احسن انجام میدادن. برای وقتشون خیلی اهمیت قائل بودن متاسفانه چیزی که من به شخصه تا به امروز از همشون غافل بودم.
الگوی من در زندگیه این شخص. مطمئنم اون دنیا بهترین جایگاهو داره.
بنظر من ایشون مقامش مثل یک شهید هست اون دنیا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ - ۱۷:۵۹
1
1
خدا رحمت کند آنهایی که در این دنیا خوب بودند و خوبی رو به دیگران انتقال دادنند
امیر کرمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۱
0
1
مهندس علیرضا فتحی پور رو اولین بار در قامت سردبیر خبرگزاری شناختم چند روزی از فعالیت من می‌گذشت برخوردهای خوب و انسانیت ایشون با نیروهاش به شکلی بود که همه دوستش داشتند خود من علاقه زیادی به ایشون پیدا کرده بودم تا جائیکه این دوستی بیشتر و بیشتر شد یادش بخیر روزیکه به خونه من اومد چقدر متین و با شخصیت بود واقعا مایه افتخارم بود چرا که در طول زندگیم هیچوقت با چنین انسان وارسته ایی برخورد نداشتم از روزیکه خبر فوتش رو شنیدم تا به این لحظه با گذشت حدود دو سال و اندی هنوز هر وقت به یادش می افتم چشمام بارونی میشه واقعا انسان عجیبی بود در بسیاری از فعالیت‌های هنری فرهنگی و دیدنی مهارت داشت ریاضیدان منجم و فیلسوف بود به شکلی که اونائیکه از نزدیک میشناختندش دانشمند صداش می‌زدند استاد علیرضا فتحی پور خیلی زود رفت و داغش رو به دلمون گذاشت روحش شاد و یادش گرامیباد
captcha