رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین ابقا شد
کد خبر: 4012972
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
با حكم رئیس‌جمهور؛

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین ابقا شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسن اختری را در سمت رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ابقا کرد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین ابقا شدبه گزارش ایکنا، متن حکم آیت‌الله رئیسی که نسخه‌ای از آن در اختیار ایکنا قرار گرفت، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدحسن اختری

در اجرای ماده (۵) قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین مصوب ۱۳۶۹,۲.۱9 مجلس محترم شورای اسلامی و ماده (۱) آئین نامه اجرایی آن مصوب 08/07/1377 هیئت وزیران و با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین» منصوب می‌شوید.

توفیقات روز افزون آن جناب در انجام شایسته وظایف محوله، حمایت همه جانبه از مقاومت و حقوق حقه مردم ستمدیده، شجاع و مبارز فلسطین و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدابراهیم رئیسی

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اختری پیش از این در مهرماه سال 92 از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشورمان به عنوان رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین منصوب شده بود.

انتهای پیام
captcha