یازدهمین دوره طرح «شهر من، شهر نماز» در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد + عکس
کد خبر: 4013188
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

یازدهمین دوره طرح «شهر من، شهر نماز» در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد + عکس

یازدهمین دوره طرح ملی «شهر من، شهر نماز» با حضور بانوان بسیجی از خانواده‌های کارکنان سپاه امام صادق(ع) به مدت سه روز در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، یازدهمین دوره طرح ملی «شهر من، شهر نماز» با حضور ۱۰۰ بانوی بسیجی از خانواده‌های کارکنان سپاه امام صادق(ع) با مشارکت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاهای بوشهر در راستای تربیت مادران قرآنی به‌عنوان مربیان فریضه نماز در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بوشهر به مدت سه روز برگزار شد.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، ۲۳ آبان‌ماه، در آئین اختتامیه این دوره با بیان اینکه نماز به‌عنوان برترین و بالاترین نوع عبادت از ابتدای خلقت آدم بوده است، اظهار کرد: نماز مظهر پيوند و ارتباط انسان‌ها با حضرت معبود و خالق سبحان است. نمازهای واجب پنجگانه از فرايض دين و عبادت ویژه مسلمانان ادیان توحیدی برای اوج گرفتن و گفت‌و‌گو با خداوند است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه پیامبر اسلام(ص) فرمودند «نماز معراج و نور مؤمن و پايه و ستون دين شماست»، گفت: اقامه نماز و به‌خصوص نماز جماعت موجب رستگاری و طی کردن سیر تکاملی انسان می‌شود. نماز راز و نياز با حضرت احديت و مناجات با حضرت صمديت است.

یادآور می‌شود، در این آئین از کودکان پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان پايه اول ابتدایی حاضر در مراسم که اذکار نماز را به شیوه صحیح خواندند، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تجلیل شد.

خبرنگار: سیده‌فردوس رضوی
عکاس: امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
captcha