یادبود کاربران عراقی برای شهید ابومهدی المهندس + عکس
کد خبر: 4014056
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

یادبود کاربران عراقی برای شهید ابومهدی المهندس + عکس

کاربران عراقی در مراسمی مجازی، یاد شهید ابومهدی المهندس، رئیس سازمان الحشد الشعبی را که به همراه سردار شهید قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار در فرودگاه بغداد به شهادت رسید، گرامی داشتند.

مزار شهید ابومهدی المهندس در عراق

به گزارش ایکنا به نقل از العالم عربی، شهید ابومهدی المهندس به همراه سردار شهید قاسم سلیمانی و تنی چند از یارانشان در بمباران هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی که خودروی آنها را در جاده فرودگاه بین‌المللی بغداد هدف قرار دادند، به شهادت رسیدند و این جنایت آمریکا، خشم همه مردم جهان از جمله عراقی‌ها، ایرانیان و همه آزادگان جهان را برانگیخت. چرا که این دو شهید نقش اساسی در پایان دادن به حضور گروه تروریستی داعش در عراق داشتند و ناظران، تحلیلگران و مردم عراق این جنایت را انتقام از این دو شهید به دلیل نابودی داعش و تروریسم آمریکایی می‌دانند.
 
در همین راستا، کاربران شبکه‌های اجتماعی در حساب‌های خود یاد شهدای مقاومت و فداکاری‌های آنها در نابودی گروه تروریستی داعش را گرامی داشتند.
 
حساب کاربری «بنت السیستانی» در مطلبی، شهید ابومهدی المهندس را بهترین فرمانده در نبردها و یکی از بزرگترین قهرمانان دانسته که مجاهدان را تا پیروزی رهسپار کرده و حضرت آیت‌الله سیستانی بر قهرمانی او شهادت داده است.
 
مراسم یادبود شهید ابومهدی المهندس در عراق برگزار شد

«علی شکری» نیز در حساب کاربری خود نوشت: یاد و خاطره شهید ابومهدی المهندس سرچشمه‌ای تمام‌نشدنی خواهد ماند که ارواح طیبه را سیراب می‌کند.
 
مراسم یادبود شهید ابومهدی المهندس در عراق برگزار شد

«هدی علی» نیز در مطلبی از دولت عراق خواست تا تمثالی از شهید ابومهدی المهندس بنا کنند چرا که شخصیت او سزاوار این اقدام است.
 
وی همچنین نوشت: هریک از مجاهدان عراقی با شهادت ابومهدی المهندس جزو خانواده شهدا محسوب می‌شود چرا که او پیش از آنکه یک فرمانده باشد، پدر مجاهدان عراقی محسوب می‌شد.
 
مراسم یادبود شهید ابومهدی المهندس در عراق برگزار شد

حتی پس از شهادت ابومهدی المهندس، مردم عراق به مناسبت‌های مختلف یاد فرمانده پیروزی علیه داعش را گرامی می‌دارند و نسبت به فداکاری‌ها و انسانیت او شناخت کامل دارند. تاریخ نیز همچنان از دونالد ترامپ‌، رئیس جمهور سابق آمریکا که فرمان ارتکاب این جنایت وحشیانه را صادر کرد، متنفر خواهد بود.
انتهای پیام
captcha