دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است
کد خبر: 4014312
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱

دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست، بلکه متعلق به همه مردم است.

دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آمروز، 27 آبان‌ماه، در آیین تودیع و معارفه مدیران کل جدید و سابق اداره بنیاد حفظ آثار آذربایجان‌شرقی در موزه دفاع مقدس پارک شمیم پایداری تبریز، اظهار کرد: آذربایجان در طول تاریخ همواره خوش درخشیده است که مبارزه با طاغوت، حضور پرشور در صحنه‌های انقلاب و اثربخشی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس نمونه‌هایی از افتخارات و برگ زرینی از درخشش این خطه قهرمان‌پرور است. در محلی که شهید «شفیع‌زاده» شهید شدند، بنده نیز آنجا بودم و او به حق یک مخلص و خادم بود.

وی با تاکید بر اینکه هویت امروز جمهوری اسلامی از دفاع مقدس است، افزود: طبق تاکیدات اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی عزت و امنیت جمهوری اسلامی مدیون هشت سال زرین دفاع مقدس است. امید است با حضور دولت جدید نیروهای جهادی و انقلابی بتوانند مشکلات کشور را حل کنند؛ چرا که مردم ایران مردم بزرگی هستند و با وجود همه تهدیدها ایستادگی و مقاومت کردند.

سردار کارگر ادامه داد: ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افتخار نوکری دفاع مقدس را داریم؛ چرا که دفاع مقدس تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست، بلکه متعلق به همه مردم است. در اکثر مواقع با خود مردم در ارتباط هستیم و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید پاتوقی برای پیشکسوتان باشد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: سردار عباسقلی‌زاده مخلصانه کار کرد و قبل از وی نیز سردار جعفری هم برای ساخت موزه دفاع مقدس تبریز تلاش مخلصانه داشت. از زحمات هر دو عزیز تشکر می‌کنم و مهم‌تر از همه از استاندار آذربایجان ‌شرقی و از حمایت‌های ایشان در مسئولیت سابقش قدردانی می‌کنم که همیشه در کنار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بود.

وی در خصوص مدیرکل جدید حفظ آثار و‌ نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، گفت: امیر عباسی، پیش از این در سپاه بود و سپس در آزمون ارتش قبول شد و از ارادتمندان «صیاد‌شیرازی» نیز است؛ حتی صیاد‌شیرازی بارها گفته بود که من جوانی خود را در عباسی می‌بینم.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس متعلق به همه است و نباید تفکر جناحی و سازمانی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مهم‌تر مسأله در بین نیروهای مسلح داشتن روحیه بسیجی است که در این صورت می‌توان موفق شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بسیار فعال است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با درایت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، همت استاندار آذربایجان‌ شرقی و شهردار تبریز، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی را تکمیل کنیم.

انتهای پیام
captcha