بازدید مسئولان اتحادیه قرآنی اصفهان از مهد قرآن بُرخوار و مدرسه حفظ اهل بیت(ع)
کد خبر: 4014588
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

بازدید مسئولان اتحادیه قرآنی اصفهان از مهد قرآن بُرخوار و مدرسه حفظ اهل بیت(ع)

مسئولان اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان از مؤسسه مهد قرآن بُرخوار و مدرسه حفظ اهل بیت(ع) به منظور دریافت تأییدیه مدارس حفظ قرآن بازدید کردند.

بازدید مسئولان اتحادیه قرآنی اصفهان از مهد قرآن بُرخواربه گزارش ایکنا، بازدید مسئولان اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان از مؤسسه مهد قرآن بُرخوار به منظور دریافت تأئیدیه و بهره‌مندی از کمیسیون خاص آموزش و پرورش بازدید کردند.

مؤسسه مهد قرآن بُرخوار دو مدرسه حفظ دخترانه و پسرانه دارد که پسرانه با 14 دانش‌آموز سال دوم و دخترانه با 9 دانش‌آموز در سال اول است.

همچنین از مدرسه حفظ اهل بیت(ع) مؤسسه قرآنی زلال وحی شهرستان قهدریجان نیز بازید شد، این مدرسه حفظ نیز مخصوص دختران و پسران در مقاطع تحصیلی پنجم، ششم، هفتم و هشتم است.

در مدرسه دخترانه 27 نفر در سه کلاس تحصیل می‌کنند و سه مربی حفظ و هشت مربی آموزشی برای دروسشان دارند. دو روز کامل کار آموزشی و بقیه روزها کار حفظ انجام می‌شود، سال اولی هم هست که این مدرسه حفظ همراه با تحصیل تأسیس شده است.

در مدرسه پسرانه تعدادشان 50 نفر در چهار کلاس است، شش مربی حفظ و 9 مربی آموزشی دارند، یک دوره آموزشی در تابستان داشتند که الان هم ادامه آن حفظ را ادامه می‌دهند.

این بازدیدها در ادامه بازدیدهایی که از مدرسه حفظ انجام می‌شود و بعد از بازدید نامه‌ای به آن‌ها داده می‌شود تا بتوانند تفاهم‌نامه‌ای را با آموزش و پرورش امضا و از کمیسیون خاص استفاده کنند، انجام شد.

انتهای پیام
captcha