قاریان بسیجی در بوشهر تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4014819
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

قاریان بسیجی در بوشهر تجلیل شدند + عکس

در آئین بیست‌و‌پنجمین کرسی تلاوت قرآن کریم از قاریان نوجوان پایگاه مقاومت بسیج نجف‌ اشرف در مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) بوشهر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سیدوحید حسینی، قاری ممتاز استان بوشهر، ۲۹ آبان‌ماه، در آئین بیست‌و‌پنجمین کرسی تلاوت قرآن کریم این استان ضمن تلاوت آياتی از سوره‌های مبارکه اعراف، انفال و شمس با اشاره به اینکه آيات قرآن کریم معجزه و نشانه‌ حقانیت رسالت نبی‌ خدا(ص) است، اظهار کرد: گرچه قرآن كتاب هدايت براى عموم است، اما تنها صاحبان ايمان و تقوای الهی از اين هدايت بهره مى‌برند و كوردلان و جاهلانی كه در دام شیاطین محصورند و از بصيرت و هدايت الهى دوری می‌کنند خود را از درگاه بیکران رحمت حضرت ارحم الراحمین محروم مى‌كنند.

وی افزود: اگر خواهان زندگى سعادتمند و مرگ شهادت‌گونه و نجات و رهايى از روز گرم و سوزان قيامت مى‌باشيد، قرآن بياموزيد، زيرا قرآن، كلام خداوند رحمان و مايه‌ ايمنى از شيطان و سنگينى ميزان در قيامت است.

این قاری بوشهری با بیان اینکه هرگونه امر به معروف و نهی از منکر بايد براساس بصيرت مبتنی بر ترویج معروفات و «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ» باشد، گفت: بهترین شاخصه‌های شناخت ارشادی و بصيرت فکری در تمامی حرکت‌های علمی و عملی ریشه در آیات کلام‌الله مجید دارد.

وی برکت و رحمت الهی را ثمره پیروی از دستورات هدایت‌گرایانه کلام‌الله خواند و تصریح کرد: هركس از قرآن رويگردان شود و نسبت به معروفات الهی و دستورات پروردگار متعال پیروی‌ نکند، جايگاهش «فِيهِ كَمَالُ دِينِكُمْ وَ مَا عَدَلَ أَحَدٌ عَنِ الْقُرْآنِ إِلَّا إِلَى النَّارِ» است؛ زيرا قرآن کریم کمال دین اسلام و بهترین راهنمای مسلمانان متقی است.

در این محفل معنوی که با حضور سروان پاسدار محمدرضا حسن‌زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا سپاه مالک‌اشتر و اقشار مختلف مردم همراه بود از قاریان نوجوان پایگاه مقاومت بسیج نجف‌اشرف که بیشترین حضور را در محافل انس با قرآن داشتند به‌مناسبت هفته بسیج از سوی هیئت مذهبی منتظران حضرت مهدی(عج) شهرستان بوشهر در محل مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) تجلیل شد.

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha