بازداشت 11 فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی
کد خبر: 4015297
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

بازداشت 11 فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی

نظامیان صهیونیست صبح امروز دوشنبه، اول آذر، در حمله به مناطق مختلف کرانه باختری 11 فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، بنا به اعلام منابع فلسطینی، نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه به چند منطقه در استان طولکرم واقع در کرانه باختری یورش برده و دو جوان فلسطینی را از منازل آنها و همچنین یک جوان فلسطینی را از اردوگاه نور شمس در این استان بازداشت کردند.
 
صهیونیست‌ها همچنین به شهرهای بلدا، صیدا و واقفین یورش بردند و سه مرد جوان فلسطینی را پس از تفتیش منازل آنها بازداشت کردند.
 
در وادی الفارعه واقع در جنوب طوبا نیز نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه این منطقه هجوم برده و یک جوان را دستگیر کردند. یک جوان فلسطینی دیگر نیز در شهر نابلس به دست صهیونیست‌ها بازداشت شد.
 
از سوی دیگر اشغالگران صهیونیست 3 جوان فلسطینی از یک خانواده را در شهر قدس بازداشت کرده و برای بازجویی به مراکز نظامی این رژیم انتقال دادند.
 

تهدید رژیم صهیونیستی به بستن دروازه طولکرم


خبر دیگر از اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که بنا به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، نظامیان این رژیم تهدید کرده‌اند دروازه «الزاویه» را که کشاورزان استان طولکرم از آن برای رسیدن به زمین‌های زراعی خود استفاده می‌کنند، خواهند بست و آن را به دروازه فصلی تبدیل می‌کنند.
 
در این راستا، دادستانی اسرائیل اعلام کرد که این رژیم قصد دارد روند باز کردن دروازه مذکور را تغییر دهد، به طوری که در طول سال، به جای باز کردن دروازه در کل روزهای هفته، تنها چند هفته در سال باز گذاشته شود.
انتهای پیام
captcha