آزادی ۵۰۰ زندانی کرمانشاهی در پویش «نذر رهایی»
کد خبر: 4015683
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

آزادی ۵۰۰ زندانی کرمانشاهی در پویش «نذر رهایی»

۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در قالب پویش «نذر رهایی» به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

رسول بهرامی‌پور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه

رسول بهرامی‌پور، رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد طی ماه جاری آزاد می‌شوند.

وی افزود: بسیج حقوق‌دانان در مأموریت‌های خود به زندانیان جرائم غیرعمد توجه ویژه‌ای دارد چرا که این امر به موجب تأثیراتش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

بهرامی‌پور تصریح کرد: آزادی ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمانشاه در راستای طرح نهضت آزادسازی زندانیان به مناسبت هفته بسیج و با همکاری دستگاه قضایی، سازمان زندان‌ها و حمایت فرمانده سپاه استان انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کرمانشاه گفت: جلوه‌های زیبایی طی مدت اجرای پویش نذر رهایی در استان رقم خورده و تلاش‌های بسیاری برای رضایت شاکیان در پرونده‌ها انجام شده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه باید از هر فرصتی برای انجام کار خیرخواهانه بهره بگیریم و حداکثر توان و مشارکت همگانی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود استفاده کنیم، گفت: افرادی که علاقه‌مند برای مشارکت در این کار هستند می‌توانند برای اطلاع از جزئیات به سایت بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha