ابرتحول گام دوم انقلاب در حوزه تمدن‌سازی شکل می‌گیرد
کد خبر: 4016312
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
سردار سلیمانی:

ابرتحول گام دوم انقلاب در حوزه تمدن‌سازی شکل می‌گیرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید از الگوی دولت‌سازی اسلامی پیروی کنیم تا یک ابرتحول بزرگ در حوزه تمدن‌سازی رخ دهد.

سردار غلامرضا سلیمانی نماز جمعه

به گزارش خبرنگار ایکنا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز 5 آذر، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بعد از تصرف لانه جاسوسی، امام راحل(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند و ملت بزرگ ایران با صدور این فرمان از یک تشکیلات بزرگ و مردم‌پایه برخوردار شد. 

وی افزود: تشکیلات مردمی بسیج در همه زوایای دفاع مقدس ظاهر شد. در میدان نبرد حضور فرزندان این سرزمین نبرد علوی را شکل داد و تهدیدات دشمن را به یک گنجینه تمام‌ناشدنی تبدیل کرد. بعد از دفاع مقدس تشکل بسیج در تمام حوزه حضور فعال‌تری پیدا کرد؛ طوری‌که هرجا نیاز به ایثارگر داشتیم، بسیج حضور درخشان خود را بسط و توسعه داد.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی توطئه‌های بسیاری را برای کشورمان رقم زدند که حضور مقتدرانه و هوشمندانه مردم و بسیج این توطئه‌ها را خنثی کرد، تأکید کرد: ما در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم؛ در گام دوم انقلاب اسلامی باید از الگوی دولت‌سازی اسلامی پیروی کنیم تا یک ابرتحول بزرگ در حوزه تمدن‌سازی رخ دهد. 

سلیمانی ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم با تشکیل تمدن بزرگ اسلامی، دولت‌های اسلامی و مردمی در کشورهای اسلامی شکل بگیرد. همانطور که امام راحل فرمودند قرن حاضر قرن اسلام و امت‌ اسلامی است و امیدواریم که ملت بزرگ ایران پیشران مراحل تکاملی در گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به حضور بسیج در جبهه مقابله با کرونا و محرومیت‌زدایی گفت: بسیج حضور فعالانه‌ای در عرصه مقابله با کرونا و محرومیت‌زدایی داشته است که باید این حضور بیشتر و گسترده‌تر شود. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از بسیجیانی که خالصانه و بدون چشمداشت حضور مردمی در روند محرومیت‌زدایی و واکسیناسیون سراسری داشته‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

سلیمانی به تنوع تهدیدات در قرن حاضر اشاره کرد و گفت که بسیج به عنوان یک تشکل مردمی نقش مهمی در خنثی‌سازی تهدیدات داشته است. اقتدار امروز کشور مدیون حضور هوشمندانه و بصیر مردم ایران است. بسیج نقش مهمی در افزایش هوشیاری جامعه و بصیرت سیاسی و فرهنگی مردم داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که در گام دوم انقلاب اسلامی تمدن نوین اسلام به یک تمدن جهان‌شمول و همه‌گیر تبدیل شود و از همه بسیجیان کشور خواست که برای تحقق تک‌تک اهداف تعیین‌شده در گام دوم انقلاب اسلامی تلاش مضاعفی و بدون ‌توقف داشته باشند.

انتهای پیام
captcha